اندونزی ورود مسافران خارجی را ممنوع می نماید

به گزارش وبلاگ ورامین، اندونزی با هدف جلوگیری از شیوع نوع جدید ویروس کرونا ورود مسافران خارجی را ممنوع می نماید.

اندونزی ورود مسافران خارجی را ممنوع می نماید

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، وزیر امور خارجه اندونزی خاطرنشان کرد برای جلوگیری از گسترش نوع جدید ویروس کرونا مرزهای این کشور به مدت دو هفته به روی مسافران خارجی بسته خواهد شد.

این محدودیت سفری جدید از اول ژانویه به اجرا گذاشته خواهد شد.

اندونزی پیش تر برای جلوگیری از شیوع نوع جدید ویروس کرونا ورود مسافران از بریتانیا را ممنوع و محدودیت های سفری را برای مسافرانی که از اروپا و استرالیا قصد ورود به اندونزی را داشتند وضع نموده بود.

اوایل امسال هم اندونزی به جز موارد استثنایی مرتبط با سفرهای تجاری مرزهایش را به روی تمامی مسافران خارجی بسته بود. ممنوعیت سفری جدید اما شامل تمامی مسافران خارجی به جز مقامات عالی رتبه دولتی می گردد.

اندونزی چهارمین کشور پرجمعیت دنیا از زمان ثبت نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا در ماه مارس کوشش دارد شیوع این ویروس را کنترل کند و تا به امروز حدود 720,000 مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا و 21,500 مورد مرگ بر اثر ابتلا به این ویروس را به ثبت رسانده که از بیشترین آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از این ویروس در آسیا به شمار می رود.

روز دوشنبه یکی از مقامات عالی رتبه وزارت بهداشت اندونزی خاطرنشان کرد بیمارستان ها با خطر تکمیل ظرفیت ناشی از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا مرتبط با تعطیلات خاتمه سال هستند چراکه ظرفیت بیمارستان های جاکارتا تا 84 درصد تکمیل شده است.

منبع: عصر ایران

به "اندونزی ورود مسافران خارجی را ممنوع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندونزی ورود مسافران خارجی را ممنوع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید