اپلیکیشن واقعیت افزوده لندرور 2019 برای هر راننده ای غنیمت است

به گزارش وبلاگ ورامین، هنگامی که یک خودروی جدید می خریم؛ بیشتر از آنکه مسحور زیبایی و بوی تازگی آن باشیم؛ به فکر یادگیری سریع رابط جدید این خودرو هستیم.

اپلیکیشن واقعیت افزوده لندرور 2019 برای هر راننده ای غنیمت است

سریعا می خواهیم سر در بیاوریم این کلیدهای اضافی و جدید چه کاری انجام می دهند؟ چگونه می گردد آیینه ها و جایگاه ها را تنظیم کرد؟ سیستم پخش و سرگرمی آن چگونه کار می نماید و ناوبری آن سخت یا آسان است؟

بعضی از افراد با آزمایش و خطا و بعضی از راننده ها هم با دفترچه های راهنمای کاغذی یا جست وجو در اینترنت سعی می نمایند زودتر به زبان ماشین مسلط شوند و نحوه کار هر چیزی را یاد بگیرند.

هنگامی که درباره خودروهای جدید چند سال پیش صحبت می کنیم؛ یادگیری رابط کاربری ماشین چندان سخت نبود و غالب خودروها هم مشابه هم بودند با اندگی تفاوت و اختلاف سلیقه.

اما در خودروهای مدرن امروزی که مملو از فناوری و ویژگی های پیشرفته هستند و ده ها کلید و رویکرد خلاقانه برای رانندگی دارند؛ دیگر نمی توان چند روزه به کل قضایا مسلط شد و باید زمان بیشتری صرف کنید.

شرکت لندرور (Range Rover) ایده جالبی برای یاری به راننده ها و خریداران خودروهایش مطرح نموده است و همراه با مدل های 2019 خود از جمله لندرور اسپرت SVR یک اپلیکیشن واقعیت افزوده به نام Land Rover iGuide می دهد.

به حداقل رسیدن سردرگمی

وقتی این نرم افزار را روی گوشی تلفن همراه خود نصب می کنید و در خودروی لندرور می چرخانید؛ بخش های مختلف خودرو در تصویر فعال شده و با لمس یا ضربه زدن روی آن ها می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید یا دفترچه راهنمای آن کلید و بخش را بخوانید. حداقل فایده اش این است که نام کلید مربوطه را می دانید.

مثلا، وقتی گوشی را سمت داشبورد می گیرید؛ کلیدهای روی داشبورد در عکس پررنگ تر شده و عملکرد هریک معین می گردد. وقتی اسمارت فون را سمت درب ها می گیرید؛ کلیدهای روی درب ها برای تنظیم آیینه روشن شده و شما را هدایت می نمایند.

خلاصه اینکه به طور واقعیت مجازی می توانید با کلیدها و بخش های مختلف خودرو آشنا شوید. اپلیکیشن iGuide به وضوح سردرگمی شما را طی روزهای اول خرید خودرو کمتر می نماید و زودتر می توانید به همه چیز درون خودرو مسلط شوید و حس اعتماد به نفس خود را دوباره به دست بیاورید.

البته، کار با این نرم افزار یا استفاده از آن به معنای راحتی بیشتر و استراحت دادن به مغز نیست. به هر حال، وقتی یک خودروی مدرن و مجهز امروزی می خرید؛ باید ذهن تان آغاز به کار کند و چیزهای جدیدی یاد بگیرد یا به خاطر بسپارد. نرم افزار iGuide این یادگیری و به خاطر سپاری را سریع تر و راحت تر می نماید.

این واقعیت افزوده نیست

اجازه دهید یک کشف جالب کاربران خودروهای لندرور را به شما بگوییم. مشتریان خودروهای لندرور با نصب اپلیکیشن iGuide و استفاده از آن در بعضی مدل های قدیمی متوجه شدند واقعا از دوربین و ماژول های واقعیت افزوده استفاده نمی نماید.

این نرم افزار برای بعضی از مدل های دیگر لندرور کار می نماید و حتی اگر شما داخل خودرو نباشید؛ باز هم می توانید با بخش های مختلف خودروی خود آشنا شده و زودتر به هدف دلخواه خود برسید. بعضی از مشتریان لندرور می گویند برای بعضی مدل ها واقعیت افزوده آن کار می نماید و برای بعضی دیگر از مدل های نسبتا قدیمی یک اپلیکیشن از پیش طراحی شده است.

به هر حال، ایده لندرور برای هر راننده ای جالب و لازم است. خبر خوبی برای خودروهای آینده است که انتظار داریم در برندها و خودروسازهای بیشتری مشاهده کنیم. با روندی که خودروهای جدید در پیش گرفته و بیشتر دارند شبیه به داشبورد هواپیماها می شوند؛ بدون داشتن یک اپلیکیشن واقعیت افزوده نمی توان آن ها را حرکت داد.

منبع

منبع: یک پزشک

به "اپلیکیشن واقعیت افزوده لندرور 2019 برای هر راننده ای غنیمت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن واقعیت افزوده لندرور 2019 برای هر راننده ای غنیمت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید