آنالیز معادلات صعود تیم ملی فوتبال ایران؛ اگر با عراق مساوی کنیم چه؟

به گزارش وبلاگ ورامین، در صورتی که بازی تیم های فوتبال ایران و عراق مساوی گردد، عراق یک اختلاف امتیازش با ایران را حفظ می نماید و کار کمی بار شاگردان ویلموتس سخت خواهد شد.

آنالیز معادلات صعود تیم ملی فوتبال ایران؛ اگر با عراق مساوی کنیم چه؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ورامین، با شکست مقابل بحرین، صعود ایران به اما و اگر کشیده شد. اگر ایران، عراق و بحرین را سه مدعی صعود از این گروه بدانیم، تا خاتمه هفته چهارمِ این مرحله، عراق و بحرین با یک امتیاز بیشتر نسبت به ایران، بالاتر از شاگردان ویلموتس قرار دارند. نتیجه مهمانی مقابل عراق که 48 ساعت دیگر تعیین می گردد، احتمالا تا حد زیادی سرنوشت ایران را تعیین می نماید.

اگر ایران ببرد...

ایران اگر پیروز به شکست عراق گردد با 9 امتیاز از شانس های اصلی صدرنشینی می گردد. در این صورت عراق که 7 امتیازی باقی می ماند. بحرین هم در مهمانی مقابل هنگ کنگ کار خیلی سختی برای کسب امتیاز ندارد. اما با توجه به اینکه ایران دو بازی نسبتا ساده مقابل کامبوج و هنگ کنگ در پیش دارد و هر دو بازی دشوارش مقابل عراق و بحرین هم در استادیوم آزادی برگزار می گردد، با برد پس فردا مقابل عراق دیگر صعود ایران جای نگرانی ندارد.

اگر مساوی گردد...

در صورتی که این بازی مساوی گردد، عراق یک اختلاف امتیازش با ایران را حفظ می نماید. یعنی عراق 8 امتیازی می گردد، ایران 7 و بحرین هم با برد (احتمالی) مقابل هنگ کنگ 10 امتیازی؛ در نتیجه فاصله ایران با صدرجدول به سه و با تیم دوم یک امتیاز می گردد. اما در هفته آینده و جایی که قرعه استراحت به ایران خورده، عراق میزبان بحرین است. مسابقه ای که می تواند استرس را تا فروردین که بازی های هفته ششم این مرحله برگزار گردد، به اردوی تیم ملی ایران تزریق کند.

اگر ایران ببازد...

و اگر تیم ملی ببازد؛ عراق که 10 امتیازی می گردد. بحرین هم شانس بردش مقابل هنگ کنگ کم نیست و میتواند با 10 امتیاز کنار عراق قرار بگیرد. یعنی اختلاف امتیاز ایران با دو تیم مدعی به 4 امتیاز می رسد. اختلافی که ایران 4 هفته فرصت برای جبرانش دارد؛ اما هر دو تیم با کامبوج و هنگ کنگ دو تیم ضعیف گروه بازی دارند و بعید است که به سادگی به ایران اجازه جبران امتیاز دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "آنالیز معادلات صعود تیم ملی فوتبال ایران؛ اگر با عراق مساوی کنیم چه؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز معادلات صعود تیم ملی فوتبال ایران؛ اگر با عراق مساوی کنیم چه؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید