برگزاری دوره توجیهی داوران زورخانه ای به صورت مجازی

به گزارش وبلاگ ورامین، به دلیل شیوع ویروس کرونا و قرمز شدن شرایط استان های کشور، دوره توجیهی داوران زورخانه ای به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

برگزاری دوره توجیهی داوران زورخانه ای به صورت مجازی

به گزارش وبلاگ ورامین و به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خبری مهرعلی باران چشمه سرپرست فدراسیون گفت: به دلیل اعلام شرایط قرمز در استان تهران، این دوره توجیهی به دلیل تعداد بالای شرکت کنندگان، به صورت دو کلاس مجزا در دو روز در تاریخ های 24 و 25 فروردین ماه از ساعت 14 تا 18 به صورت وبینار (مجازی) برگزار می گردد و جابجایی نفرات بین کلاس ها امکان پذیر نیست.

وی اضافه نمود: در روز سه شنبه شرکت کنندگان از استان های کرمان، اصفهان، مازندران، چهارمحال و بختیاری، زنجان، کرمانشاه و خراسان رضوی و در روز چهارشنبه شرکت کنندگان از استان های البرز، همدان، تهران، خوزستان، گلستان، فارس، خراسان جنوبی و ستاد کل نیروهای مسلح باید در این دوره حضور داشته باشند.

سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی اعلام کرد: حضور و غیاب دوره از ساعت 14 تا 14:20 انجام خواهد شد و در صورت حاضر نبودن شرکت کنندگان واجدالشرایط در بازه تعیین شده، این افراد از کلاس حذف خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برگزاری دوره توجیهی داوران زورخانه ای به صورت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره توجیهی داوران زورخانه ای به صورت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید