تاج به فیفا اظهار داشت: فدراسیون موافق ورود زنان به استادیوم هاست

به گزارش وبلاگ ورامین، فیفا از موافقت فدراسیون فوتبال ایران برای حضور بانوان در استادیوم ها اطلاع داد.

تاج به فیفا اظهار داشت: فدراسیون موافق ورود زنان به استادیوم هاست

به گزارش وبلاگ ورامین و به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، فیفا اعلام نموده است که فدراسیون فوتبال ایران موافقت خود را برای حضور زنان در استادیوم ها برای بازی های انتخابی جام جهانی 2022 قطر اعلام نموده است ولی هنوز موافقت دولت در این زمینه باقی مانده است.

فیفا مدت هاست که برای ورود زنان به استادیوم ها در ایران با فدراسیون فوتبال این کشور مذاکره نموده است و در بازی فینال لیگ قهرمانان بین پرسپولیس و کاشیما نیز تعدادی از بانوان توانستند در حضور اینفانتینو این بازی را از نزدیم ببینند.

فیفا خواهان این است که این مساله قبل از بازی اول ایران در انتخابی جام جهانی در استادیوم آزادی که برابر کامبوج است حل و فصل گردد.

فیفا اعلام نموده که مهدی تاج در نامه ای عنوان نموده کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال ایران موافقت خود را برای ورود زنان به استادیوم ها در انتخابی جام جهانی اعلام نموده است. او همچنین اعلام نموده که موضوع ورود زنان به استادیوم ها به طور مستقیم با وزیر ورزش و جوانان ایران آنالیز می گردد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس بیان کرد: فدراسیون فوتبال ایران موافقت خود را برای حضور زنان به استادیوم ها در رقابت های انتخابی جام جهانی قطر اعلام نموده است.

یکی از سخنگوهای فیفا هم گفت: تمام توافقات و موافقت های لازم حاصل شده است تا بانوان ایرانی بتوانند بازی های تیم ملی کشورشان را از نزدیک ببینند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تاج به فیفا اظهار داشت: فدراسیون موافق ورود زنان به استادیوم هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج به فیفا اظهار داشت: فدراسیون موافق ورود زنان به استادیوم هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید