فراوری نیمه هادی های ایمن استاندارد برای خودروهای خودران

به گزارش وبلاگ ورامین، شرکت سامسونگ از دریافت گواهینامه ایزوی 26262 برای اولین بار برای نیمه هادی های اختصاصی خود اطلاع داد که قرار است در طیف گسترده ای از خودروهای خودران نصب شوند.

فراوری نیمه هادی های ایمن استاندارد برای خودروهای خودران

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ورامین به نقل از زددی نت، شرکت سامسونگ از دریافت گواهینامه ایزوی 26262 برای اولین بار برای نیمه هادی های اختصاصی خود اطلاع داد که قرار است در طیف گسترده ای از خودروهای خودران نصب شوند.گواهینامه ایزوی 26262 گواهینامه ای در ارتباط با امنیت خودروهاست که از سال 2011 ابداع شده تا خطر وقوع نقص فنی در سیستم های برقی و الکترونیکی خودروها به حداقل برسد. استاندارد یادشده در سال 2018 مورد بازنگری نهاده شد تا خودروهای خودران و قابلیت ها و ویژگی های خاص آنها نیز در استاندارد مذکور لحاظ شود.

کسب این استاندارد برای نیمه هادی های جدید فراوریی سامسونگ نشان می دهد که سخت افزارهای یادشده از استانداردهای امنیتی لازم برای نصب بر روی اتومبیل های خودران برخوردار هستند.

سامسونگ از سال 2015 برنامه ریزی برای فراوری این نیمه هادی ها را شروع کرد و در سال 2017 شرکت آمریکایی هارمن را با پرداخت 8 میلیارد دلار خریداری کرد تا کسب و کار خود را در این زمینه توسعه بدهد. این شرکت در سال قبل پردازنده ها و حسگرهای تصویری جدیدی را برای استفاده در خودروهای خودران فراوری کرد.

در حال حاضر آئودی یکی از شرکت های سازنده خودروهای خودران است که از تراشه Exynos Auto V9 در سیستم چندرسانه ای و تفریحی اتومبیل خود بهره می گیرد. سامسونگ برای فراوری تراشه های دی رم و ناند مورد استفاده در خودروهای خودران در حال برنامه ریزی است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فراوری نیمه هادی های ایمن استاندارد برای خودروهای خودران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری نیمه هادی های ایمن استاندارد برای خودروهای خودران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید