آمازون 100 هزار کارگر جدیداستخدام می کند

به گزارش وبلاگ ورامین، شرکت آمازون تصمیم دارد، 100 هزار کارگر جدید استخدام کند تا از پس میزان تقاضا در اوج اپیدمی بیماری کووید 19 برآید.

آمازون 100 هزار کارگر جدیداستخدام می کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ورامین به نقل از انگجت، شرکت خرده فروشی آنلاین آمازون تصمیم دارد 100هزار کارگر جدید استخدام کند تا بتواند درخواست های مشتریان در اوج شیوع ویروس کرونا را پاسخ دهد.

افزایش میزان تقاضا برای کالاها این شرکت فناوری را ناچار به استخدام هزاران نیروی جدید کرده است؛ آمازون همچنین تصمیم دارد به طور موقت 2 دلار در ساعت دستمزد کارگران را افزایش دهد.

برهمین اساس قرار است، نیروهای جدید آمازون در قمست انبار و تحویل مشغول به کار شوند؛ با توجه به اینکه افراد بیشتری در تلاش هستند در خانه بمانند، خرید آنلاین به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

این شرکت تا پایان ماه آوریل میزان پرداخت کارگران آمریکایی را 2 دلار در ساعت افزایش می دهد و کسانی که در انگلیس هستند 2 پوند در هر ساعت افزایش حقوق دارند؛ آمازون در بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا میزان پرداخت را تقریبا 2 یورو در ساعت افزایش می دهد.

آمازون می گوید که تا آنجا که ممکن است امنیت کارمندان خود را تأمین می کند و محیط کار را ضدعفونی کرده است، اما این شرکت سابقه درخشانی در زمینه حفظ ایمنی کارمندان خود ندارد و طبق گفته محققان مؤسسه فناوری ماساچوست، ویروس کرونا می تواند حداقل برای یک روز در جعبه های مقوایی زنده بماند.

پایانی پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "آمازون 100 هزار کارگر جدیداستخدام می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون 100 هزار کارگر جدیداستخدام می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید