ثبت ابتلا به کرونا در 75 درصد انبارهای آمازون در آمریکا

به گزارش وبلاگ ورامین به نقل از دیلی میل، گزارشی جدید از شرایط کارگران آمازون نشان می دهد در بیش از نصف انبارهای این شرکت در آمریکا موارد ابتلا به کووید 19 ثبت شده است. در این گزارش پیش بینی شده طی هفته های آینده ویروس با سرعت زیادی میان کارگران منتشر می گردد.

ثبت ابتلا به کرونا در 75 درصد انبارهای آمازون در آمریکا

گروه های حمایت از حقوق کارگران Athena Coalitionو Hedge Clippers با استفاده از اطلاعات سازمان های بهداشتی دولت و همچنین منابع خبری ملی و محلی این گزارش را تهیه نموده اند.

در این گزارش اشاره شده از 14 آوریل در حدود 75 درصد از 110 انبار آمازون در آمریکا حداقل یک مورد ابتلا به ویروس کووید19 را ثبت نموده اند. این گروه ها پیش بینی می نمایند بدون اقدامات لازم تعداد مبتلایان به ویروس کرونا میان کارگران آمازون به سرعت افزایش می یابد.

در این گزارش آمده است: شرکت باید از سلامت و ایمنی بیش از 250 هزار نفر در 110 انبار خود در سراسر آمریکا ، پیمانکاران ارسال محموله و 75 هزار راننده محافظت کند.

گروه های حمایت از کارگران مذکور معتقدند سیاست های ایمنی آمازون برای محافظت از کارگران ناکافی است و بار زیادی را روی دوش افراد رنگین پوست گذاشته که 58 درصد از کارگران انبارها را تشکیل می دهند.

شیوع ویروس کرونا روی کارگران انبارهای آمازون تاثیر مخربی نه تنها روی کارمندان پیمانکاران بلکه روی تمام مشتریان آمازون خواهد داشت .

منبع: خبرگزاری مهر

به "ثبت ابتلا به کرونا در 75 درصد انبارهای آمازون در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت ابتلا به کرونا در 75 درصد انبارهای آمازون در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید