حادثه در نزدیکی مجتمع کورش تهران: نشست زمین در نزدیکی تونل مترو، ریزش کف خیابان و سقوط یک خودرو

به گزارش وبلاگ ورامین، امروز ظهر در غرب تهران و در نزدیکی مجتمع کورش و کارگاه مترو، زمین نشست کرد و همین موضوع باعث ریزش کف خیابان، باز شدن زمین و سقوط دو خودرو به داخل این حفره شد. بر اساس گفته های شاهدان عینی یک خودرو به داخل حفره سقوط نموده و یک خودرو دیگر در آستانه سقوط مهار شده است. هم اکنون چندین خودروی آتش نشانی در این منطقه در حال اجرا عملیات نجات هستند و خیابان پیامبر مرکزی به طور کامل بسته شده است.

حادثه در نزدیکی مجتمع کورش تهران: نشست زمین در نزدیکی تونل مترو، ریزش کف خیابان و سقوط یک خودرو

امروز پنجشنبه 11 شهریور ماه، حوالی ساعت 12 ظهر، حادثه ای در خیابان پیامبر مرکزی در نزدیکی مجتمع کورش به وقوع پیوست. در این منطقه بیش از یک سال است که عملیات ساخت تونل مترو انجام می گردد. بر اساس گفته های کارگران مترو که به سرعت پس از حادثه از تونل خارج شدند، تونل نشست نموده و همین موضوع باعث شده تا بخشی از خیابان پیامبر مرکزی دهان باز نموده و حفره ای در آن ایجاد گردد. در این حین یک دستگاه خودروی 206 به داخل حفره فرو رفته و یک دستگاه پراید نیز در حال سقوط بوده که با کوشش افراد حاضر در محل این اتفاق نیفتاده است.

به گفته شاهدان عینی، سرنشینان خودرو به درون حفره سقوط نموده اند و ماموران آتش نشانی مشغول عملیات نجات هستند.

بروزرسانی: به گفته مازیار حسینی، معاون شهرداری تهران، نشست زمین خیابان پیامبر ارتباطی با مترو ندارد و حفره ای که به عمق حدودا 3 متر در کف خیابان ایجاد شده به علت شستشوی خاک ریزدانه با آب بوده است.

منبع: کجارو

به "حادثه در نزدیکی مجتمع کورش تهران: نشست زمین در نزدیکی تونل مترو، ریزش کف خیابان و سقوط یک خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حادثه در نزدیکی مجتمع کورش تهران: نشست زمین در نزدیکی تونل مترو، ریزش کف خیابان و سقوط یک خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید