حیدری: امسال سال قهرمانی استقلال است، مجیدی بزرگ و تصمیم گیرنده تیم است

به گزارش وبلاگ ورامین، خسرو حیدری، مشاور ورزشی مدیرعامل باشگاه استقلال با تمجید از فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی این تیم، فصل جاری را سال قهرمانی استقلال می داند.

حیدری: امسال سال قهرمانی استقلال است، مجیدی بزرگ و تصمیم گیرنده تیم است

به گزارش وبلاگ ورامین، خسرو حیدری در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص انتصابش به عنوان مشاور ورزشی مدیرعامل این باشگاه گفت: خدا را شاکرم که بعد از گذشت دو سال دوری ام از باشگاه محبوبم، توانستم در قامتی نو به خانه برگردم و ان شاءالله بتوانم با خدمت رسانی به تیم، ذره ای از دینم را به باشگاه که همانا به دست آمدن اعتبار و شخصیتم کنار شما هواداران عزیز بوده را بپردازم.

وی اضافه کرد: تیم در این دوره شرایط مساعدی از همه لحاظ دارد، و آقای آجرلو با مدیریت قدرتمند ثبات را به تیم بازگرداند و با انتخاب های هوشمندانه ای که دارد، مطمئنا تیم را به جایگاه اصلی خود باز می گرداند. فرهاد جزو سرمایه ها و اعتبار باشگاه است و مدیرعامل باشگاه با هوشمندی تمام سه سال آرامش را کنار فرهاد برای تیم به ارمغان آورده است.

مشاور ورزشی مدیرعامل باشگاه استقلال درباره قبول سمت نوش هم گفت: در سمت نوم تمام تلاشم را برای خدمت رسانی خواهم کرد. ما یک خانواده هستیم که بزرگ و کوچک همه از یک جنس بوده و یک هدف داریم که آن هم عشق به استقلال است.

کلاس ها و دوره های فنی فوتبال را گذرانده و کاملاً انرژی کافی و انگیزه مضاعف را برای کمک به مجموعه دارم. حیدری با بیان این جمله اضافه کرد: فرهاد به عنوان مربی و بزرگ تیم تمام تصمیمات را خواهد گرفت و من در کنار مدیر عامل محترم، در صورت نیاز خواسته های مربی را برآورده خواهیم کرد. امسال سال قهرمانی است و همه با هم با همبستگی و حمایت هواداران به خواسته و جایگاه اصلی مان که مجموعه ای یک دست و بدون حواشی با تدبیر مدیری لایق است، به قهرمانی خواهیم رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حیدری: امسال سال قهرمانی استقلال است، مجیدی بزرگ و تصمیم گیرنده تیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیدری: امسال سال قهرمانی استقلال است، مجیدی بزرگ و تصمیم گیرنده تیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید