خبرنگاران شاهرودی: تمرکز پرسپولیس در فاز دفاعی از بین رفته است

به گزارش وبلاگ ورامین، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه سرخپوشان هنوز در آسیا مدعی صعود به مرحله حذفی هستند، گفت: یحیی گل محمدی بیش از هر چیز باید تیم را از نظر روحی آماده کند و تمرکز را به فاز دفاعی، بازگرداند.

خبرنگاران شاهرودی: تمرکز پرسپولیس در فاز دفاعی از بین رفته است

رضا شاهرودی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ ورامین با اشاره به ملاقات پیش روی پرسپولیس برابر سپاهان، گفت: این مسابقه از ملاقاتهای 6 امتیازی و حساس است. مشکل تیم در این چند وقت نداشتن تمرکز بود و باید در بازی با سپاهان روی بازیکنان بیش از هر چیز از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار گردد تا تیم بتواند در این ملاقات حساس پیروز باشد. سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی است و باید در این ملاقات با ارائه بهترین عملکرد دست پر از زمین خارج شویم.

وی در ادامه در مورد عملکرد سرخپوشان در ملاقات اخیر برابر الشارجه امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اضافه نمود: عملکرد تیم در این مسابقه بد نبود. تیم برتر میدان بودیم و توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم. تنها مشکل تیم نداشتن تمرکز بود که باعث شد نتوانیم از گل هایمان دفاع کنیم و در نهایت هم رجحان در این ملاقات حساس را از دست دادیم.

پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در فاز هجومی بهتر از قبل شده اما تیم آن استحکام لازم را در بخش دفاعی ندارد. تیم بازیکنان خوبی در خط دفاع دارد اما بازیکنان آن آمادگی لازم را ندارند. باید هر چه زودتر این مشکل هم ترمیم گردد.

شاهرودی اضافه نمود: در حال حاضر در برهه حساسی قرار داریم. هم بازی های حساسی در لیگ داریم و هم باید در آسیا به میدان برویم. از طرفی فشردگی بازی ها و سفرهای متعدد کار را از همواره سخت تر نموده است. ریکاوری بازیکنان در این شرایط خیلی مهم است. در حال حاضر کادر بازیکنان پرسپولیس از همواره کامل تر است و در هر پست چند بازیکن خوب حضور دارند. باید برای مسابقات مختلف برنامه ریزی مناسب صورت بگیرد تا از همه مهره های تیم استفاده گردد تا از طرفی هم خستگی بازیکنان کمتر گردد و هم نفرات ذخیره آمادگی لازم را برای حضور در زمین داشته باشند.

وی در مورد اینکه آیا پیروزیت در آسیا با مربی ایرانی امکان پذیر است یا خیر، گفت: کار ما تازه در آسیا شروع شده است. ما امیدوار هستیم تا با توجه به اینکه بیشتر مسابقاتمان در دور برگشت در زمین خودمان است بتوانیم راهی مرحله بعد لیگ قهرمانان شویم. تیم های عربی در استادیوم آزادی نمی توانند حریف ما باشند. آنها از این استادیوم و تقابل با طرفداران پرسپولیس واهمه دارند.

شاهرودی در مورد حاشیه های آنتونی استوکس اظهار داشت: کادر فنی بهترین تصمیم را در مورد این بازیکن می گیرد. او هنگامی هم که در تراکتور بازی می کرد چنین حاشیه هایی داشت. با توجه به این موضوع باید باشگاه پیش بینی های لازم را می کرد تا پرسپولیس ضرر نکند. استوکس بازیکن خوبی بود و باید کمی بیشتر او کنترل می شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شاهرودی: تمرکز پرسپولیس در فاز دفاعی از بین رفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شاهرودی: تمرکز پرسپولیس در فاز دفاعی از بین رفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید