خبرنگاران ورود کامیون های صادراتی به قصرشیرین از جهت کمربندی مجاز است

به گزارش وبلاگ ورامین، قصرشیرین- خبرنگاران- فرماندار قصرشیرین گفت: تمامی جاده های اصلی و فرعی برای ورود به قصرشیرین بسته شده و تنها کامیون های حامل کالاهای صادراتی برای ورود به پرویرخان مجاز به تردد از راستا مشخص شده کمربندی جاده ریخک این شهرستان به سمت این گذرگاه مرزی هستند.

خبرنگاران ورود کامیون های صادراتی به قصرشیرین از جهت کمربندی مجاز است

مرادعلی تاتار سه شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ ورامین اضافه کرد: هم اکنون تردد خودروها از سمت سرپل ذهاب به قصرشیرین و گیلانغرب به قصرشیرین به طور کامل ممنوع و این مسیرها کامل مسدود شده است و هیچ خودرویی حق ورود و خروج از شهرستان را باتوجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با سرایت ویروس کرونا ندارد.

وی گفت: با توجه به اعمال محدودیت در روز 13 فروردین تمامی مسیرهای منتهی به بوستان ها و مناطق گردشگری و طبیعی این شهرستان نیز مسدود شده و خودروهای بومی هم حق پارک و توقف در خیابان ها را ندارند و در صورت تخلف از این قانون جریمه نقدی و توقیف در انتظار مالکان خودروهای متخلف است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: اعمال محدودیت تردد و ممنوعیت ورود و خروج در راستای صیانت از سلامت مردم است و خواستار مشارکت مردم برای مقابله با سرایت ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری ویروسی هستیم.

تاتار ادامه داد: ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها و معابر و محله های سطح شهر و نظارت بر واحدهای اغدیه فروشی به طور مستمر توسط شهرداری و با همکاری نهادهای نظامی و جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان انجام می شود.

او گفت: کار غربالگری بیش از 97 درصد مردم شهرستان قصرشیرین در سامانه 4030 برای پایش کرونا اجرا شده است.

وی با بیان اینکه کرونا جدی است و سرایت آن بالا است از مردم خواست، برای صیانت از سلامت خود و خانواده هایشان در منزل بمانند زیرا خانه امن ترین مکان است.

او همچنین از تلاش های شبانه روزی کادر درمان و پزشکی برای مداوای بیماران و همچنین نهادهای نظامی، سپاه و پلیس انتظامی و پلیس راه در امر کنترل ورودی های شهرستان قدردانی کرد و اضافه کرد: ستاد کرونای شهرستان قصرشیرین پای کار است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها 2 مرز خسروی و پرویزخان فعال است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ورود کامیون های صادراتی به قصرشیرین از جهت کمربندی مجاز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورود کامیون های صادراتی به قصرشیرین از جهت کمربندی مجاز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید