خصوصیات و طالع بینی ازدواج زنان متولد آبان

به گزارش وبلاگ ورامین، حسادت و تلافی جویی از ویژگی های منفی زنان آبان ماهی است. آن ها همواره تمام تلاششان را می نمایند تا در هر زمینه ای از دیگران بالاتر باشند.

خصوصیات و طالع بینی ازدواج زنان متولد آبان

چنانچه با یک زن متولد آبان در ارتباط هستید پیشنهاد می کنیم این مطلب را بخوانید.

طالع بینی (Divination) به معنای پیشگویی آینده، به وسیله مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان می باشد. علم طالع بینی به معنای تعبیر و تفسیر آینده با توجه به شرایط ستارگان و علم اختر شناسی به معنای پژوهش علمی ستارگان و علم کائنات می باشد.

در این مطلب به آنالیز خصوصیات اخلاقی زنان آبان ماهی می پردازیم. چنان چه با یک زن متولد آبان در ارتباط هستید پیشنهاد می کنیم مطلب زیر را بخوانید:

زنان آبان ماهی معمولا افرادی مغرور، مجذوب نماینده و دارای اعتماد بنفس هستند. معمولا به سرعت عصبانی می شوند، اما قلب پاکی دارند. در زمان عصبانیت باید در مقابل آن ها شکیبا بوده و با آن ها وارد بحث نشوید. این را بدانید که در چنین مواقعی سکوت شما باعث آرامش آن ها می گردد.

زن متولد آبان یک کدبانو و مادری شایسته برای بچه ها خود است. هر چند زود عصبانی می گردد، اما با قدرت می تواند احساسات و عواطف خود را کنترل کند. در صورتی که صبر و تحملش تمام گردد به یک انسان بی حوصله و بداخلاق تبدیل می گردد.

گاهی صبر و تحمل یک زن آبان ماهی ممکن است باعث تعجب شما بگردد. بیشتر زنان آبان ماهی افرادی جسور، رهبر و گوش به فرمان خواسته های خود هستند. آن ها درعین حال که تمام کوشش خود را برای رسیدن به اهدافشان انجام می دهند، به سایر افراد نیز برای رسیدن به هدف هایشان یاری می نمایند.

آن ها بعلاوه انسان هایی اخلاق گرا هستند و برای رسیدن به اهداف خود به هر کاری دست نمی زنند. آن ها در قبال شخصی که عاشقشان است بسیار وفادار هستند. آبان ماهی ها افراد بسیار تیزی هستند و به راحتی متوجه خیانت طرف مقابلشان خواهند شد. آن ها بسیار مراقب بچه ها خود خواهند بود و زندگی خود را با چنگ و دندان حفظ می نمایند.

حسادت و تلافی جویی از ویژگی های منفی زنان آبان ماهی است. آن ها همواره تمام کوشششان را می نمایند تا در هر زمینه ای از دیگران بالاتر باشند. زن آبان ماهی مادری بسیار مهربان و فداکار است که تمام انرژی خود را برای همسر و بچه ها خود صرف می نماید.

آن ها معمولا افراد عاشق پیشه ای نیستند، اما اگرعاشق کسی شوند عشق خود را به آن فرد ابراز می نمایند و از ابراز عشق کردن ترسی ندارند. آن ها از دروغگویی بیزارند و حتی پس از سال ها نیز دروغ گفتن شما را فراموش نخواهند کرد.

طالع بینی ازدواج زن متولد آبان با ماه های دیگر:

آبان با فروردین: (بد) آزادی خواهی سلطه گری زنان آبان و تنهایی و درون گرایی مرد فروردین سبب بروز مسائل خواهد شد.

آبان با اردیبهشت: (خوب) هر دو آرمانگرا بلند پرواز هستند، همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگاری.

آبان با خرداد: (میانه) برای خوشبخت شدن باید یکدیگر را تحمل نمایند.

آبان با تیر: (میانه) زن آبان ماهی حسابگر و مرد تیرماهی ولخرج می باشند. در مسائل اقتصادی ممکن است دچار مشکل شوند.

آبان با مرداد: (میانه) مردادی ها عاشق پیشه هستند و دوست دارند که همسرشان همواره آن ها را ستایش کند، اما آبانی ها فقط ستایش دیگران را به همسر خود اختصاص نمی دهند و این ممکن است سبب مشکل گردد.

آبان با شهریور: (میانه) هر دوجسور، بی پروا، سرشار از انرژی و بلند پرواز هستند.

آبان با مهر: (میانه) اگرهر دو یکدیگر را درک نمایند میتوانند پیروز باشند.

آبان با آبان: (بد) بدلیل خشمگین شدن و از کوره در رفتن هر دو ممکن است دچار مشکل شوند.

آبان با آذر: (میانه) زن آبان ماهی سختگیر در مسائل و مرد آذر ماهی سعی بر تسهیل امور دارد.

آبان با دی: (بد) سختگیری و جدی بودن این زوج ممکن است نتواند حس اعتماد و از خود گذشتگی را بین آن ها ایجاد کند.

آبان با بهمن: (بد) مرد بهمن ماهی با احساس و عاطفه و زن ابان ماهی سلطه جو و خواستار کسب رجحان.

آبان با اسفند: (بد) مرد اسفند ماهی آرمان گرا و عاشق پیشه و زن آبان ماهی با اعتماد به نفس کافی.

منبع: فرادید

به "خصوصیات و طالع بینی ازدواج زنان متولد آبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خصوصیات و طالع بینی ازدواج زنان متولد آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید