خطر کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید نمی کند، سرخ ها دست به دامن فیفا

به گزارش وبلاگ ورامین، باشگاه پرسپولیس با وجود صعود این تیم به فینال رقابت های لیگ قهرمانان 2020 همچنان با مسائل اقتصادی دست و پنجه نرم می نماید.

خطر کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید نمی کند، سرخ ها دست به دامن فیفا

مهدی رسول پناه سرپرست و رئیس هیات مدیره این باشگاه بارها وعده تکراری پرداخت مطالبات برانکو را عنوان نموده بود اما تا این لحظه آن را پرداخت ننموده است تا سرخپوشان طبق حکم فیفا همچنان از حضور در جابجایی فصل پیش روی لیگ برتر محروم شوند.

کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال در آگوست میلادی گذشته با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران پنجره های جابجاییی باشگاه پرسپولیس را از 12 سپتامبر (22 شهریورماه) به مدت یک فصل بست تا این باشگاه از هرگونه فعالیت در جذب بازیکن محروم گردد.

باشگاه پرسپولیس با وجود این حکم، بازیکنان جدید خود را قبل از این تاریخ جذب نموده بود تا آنها بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا بازی نمایند اما این تیم دیگر نمی تواند لیست خود را تا زمان پرداخت طلب برانکو تغییر دهد.

طبق حکم فیفا باشگاه پرسپولیس هر زمان بدهی به سرمربی پیشین کروات خود را تسویه کند محرومیتش نیز به اتمام خواهد رسید.

فیفا تا کنون نامه ای را مبنی بر محرومیت جدید پرسپولیس نظیر کسر 6 امتیاز و سقوط به لیگ پایین تر دریافت ننموده تا شایعات اخیر مبنی بر احتمال سنگین تر شدن حکم این باشگاه در آستانه لیگ برتر بیستم را باطل کند.

وبلاگ ورامین، کسب اطلاع کرد باشگاه پرسپولیس در تازه ترین مکاتبات خود با فیفا به آنالیز شرایط پرداخت پول به برانکو با توجه به تحریم های اقتصادی اشاره نموده و خواستار ارائه راه حل از سوی این نهاد مبنی بر برداشت مطالبات خود از فیفا و AFC شده است.

اقدامی که در صورت موافقت فیفا احتمالا باز هم نمی تواند به جامانده طلب یک میلیون و 118 هزار یورویی برانکو را که حدود 760 هزار دلار آن باقی مانده است را تسویه کند چراکه پاداش صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی احتاقتصادی سرخپوشان در این بازی ها نیز پس از اتمام مسابقات به باشگاه پرسپولیس تعلق می گیرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس و در راس آنها مهدی رسول پناه هنوز اقدام جدی برای پرداخت پول برانکو ننموده اند تا طرفداران این تیم در استرس روزهای سخت آینده برای تیم محبوب شان باقی بمانند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خطر کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید نمی کند، سرخ ها دست به دامن فیفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید نمی کند، سرخ ها دست به دامن فیفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید