خنده شما راز درونتان را افشا می نماید

به گزارش وبلاگ ورامین، خنده یکی از نشانه هایی است که از طریق آن متوجه می شویم که آیا فردی مسرور و سرحال است یا خیر.

خنده شما راز درونتان را افشا می نماید

اخیرا تحقیقات علمی نیز ثابت نموده است که خنده می تواند به ما یاری کند تا حقایقی جالب را در خصوص دیگران و خودمان کشف کنیم. این موضوع به وسیله روانشناسان و محققانی ثابت شده که برای مدتی طولانی در خصوص خنده مطالعه نموده اند. در این مطلب از وبلاگ ورامین به بیان حقایقی جالب در خصوص خندیدن می پردازیم.

حقایقی جالب در خصوص خندیدن

تحقیقات مختلف نشان داده است که خنده یک فرد نشانگر حقایق بیشتری غیر از شاد بودن او است. در این مطلب، به شما می گوییم که چگونه می توانیم با نگاهی دقیق تر به خنده افراد آن ها را بهتر بشناسیم.

لبخند دوستی

این نوع لبخند یکی از معروف ترین انواع لبخندی است که ما آن را در تابلوی مونالیزای لئوناردو داوئینچی دیده ایم. این لبخند بیشتر برای این استفاده می گردد که مردم بخواهند با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند.

لبخند احساسی

این نوع لبخند به راحتی قابل تشخیص است. عضلات صورت به صورت قابل توجهی منقبض شده و بصورت کامل احساس مثبت فرد را به ما منتقل می نماید. این نوع خنده بیشتر عضلات بالای صورت را درگیر نموده و تقریبا هیچ عضله ای در قسمت تحتانی صورت به جز آن هایی که در راستای چشم ها هستند، درگیر نمی گردد. این نوع خنده چین و چروک را در صورت فرد ایجاد می نماید که به راحتی قابل تشخیص است.

لبخند تحقیرآمیز از حقایقی جالب در خصوص خندیدن

لبخند تحقیر آمیز یکی از آن نوع خنده هایی است که بار مثبتی در خود ندارد. این لبخند نشانه هایی از انزجار و رنجش را برای دیگران نشان می دهد. در این نوع لبخند فردی که می خندد گوشه ای از لب خود را بالا برده و نگاه تحقیر آمیزی به فرد مورد نظر می اندازد.

لبخند شرم آور

این لبخند به صورت خفیف بوده و لب ها را به شکل نامتقارنی درمی آورد. شما می توانید اندوه عمیقی را در چشمان کسی که این لبخند را می زند ببینید. این خنده معمولا نوعی حفاظت از خود و تلاشی برای پنهان کردن بدبختی محسوب می گردد. مانند وقتی که با همسر خود در حال تماشای فیلمی هستید که از آن متنفر هستید، این لبخند مربوط به شخصی است که وانمود می نماید مسئله ای با چیزی ندارد، اما در واقع اینطور نیست.

لبخند نرم

این خنده سعی می نماید تا لبخند از روی شادی بسیار را کنترل کند. لبخند مذکور زمانی اتفاق می افتد که ما باید مودب باشیم و لبخند نزنیم حتی اگر موردی را دیدیم که بسیار خنده دار به نظر می آمد. در این لبخند گونه ها بالاتر رفته و گوشه لب پایین می آید.

لبخند ناگهانی

لبخند ناگهانی اغلب در زمانی رخ می دهد که به شما یک خبر بد می دهند. آن را می توانید با یک مثال بیشتر درک کنید. فرض کنید به یک رستوران رفته اید و تمام میزها رزرو و پر شده اند. لبخندی که به صورت ناگهانی می زنید دقیقا همان چیزی است که منظورمان است. لب پایین کمی تکان می خورد و متوجه کج شدن سر خود می شوید.

لبخند ساختگی از حقایقی جالب در خصوص خندیدن

لبخند زورکی یا ساختگی به راحتی قابل تشخیص است. چرا که در خنده طبیعی و معمولی عضلات چشم ها درگیر می گردد، اما در لبخند ساختگی ما درگیری عضلات چشم و چین و چروکی را نمی بینیم.

لبخند از روی ترس

لبخند از روی ترس زمانی رخ می دهد که شما نگران چیزی هستید، اما در عین حال لبخند نیز به لب دارید. در این نوع لبخند دندان ها به صورت مشخصی دیده می شوند و چشم ها نیز به بالا می فرایند. ابروها نیز حالتی شگفت زده شده دارند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این نشانه ها می گوید که عاشق شده اید! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "خنده شما راز درونتان را افشا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خنده شما راز درونتان را افشا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید