دورتموند قرارداد سانچو را تمدید کرد

به گزارش وبلاگ ورامین، باشگاه بوروسیا دورتموند قرارداد ستاره جوان انگلیسی خود را تمدید کرد و دستمزد او را بالا برد تا مانع از انتقال او به منچسترسیتی گردد.

دورتموند قرارداد سانچو را تمدید کرد

به گزارش وبلاگ ورامین و به نقل از دیلی میل، جیدون سانچو تنها 19 سال سن دارد با این حال روزنامه دیلی میل او را یکی از 5 بازیکن جوان برتر حال حاضر فوتبال دنیا می داند.

او انگلیسی است و در تیم بوروسیا دورتموند بازی می نماید و از بهترین های این تیم به شمار می آید و آینده درخشانی برای او پیش بینی می گردد.

منچستر سیتی مشتری جدی این بازیکن است و حاضر است که برای او رقم بسیار بالایی پرداخت کند اما دورتموند اصلا دوست ندارد که این ستاره خود را از دست دهد.

روزنامه دیلی میل نوشت که باشگاه بوروسیا دورتموند قرارداد سانچو را طولانی مدت تمدید نموده است تا جایی که الان حقوق هفتگی او 190 هزار پوند است و به این ترتیب او متقاعد به ماندن در تیم زنبورها شده است و سیتی هم نمی تواند با توجه به رقم فسخ قرارداد بالایی که دارد او را جذب کند.

دورتموند با بازیکنان آماده ای مثل سانچو، پاکو آلکاسر و مارکو رویس امید زیادی به قهرمانی در رقابت های بوندسلیگا و انتها دادن به امپراطوری بایرن مونیخ دارد و توانست در سوپر جام آلمان هم این تیم را شکست دهد و جام را بالای سر ببرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دورتموند قرارداد سانچو را تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورتموند قرارداد سانچو را تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید