فلیک: با جدیت بازی نکردیم و مرتکب اشتباهاتی شدیم، پادربورن تا سوت انتها ما را به چالش کشاند

به گزارش وبلاگ ورامین، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از کوشش بازیکنانش مقابل پادربورن تمجید اما تأکید کرد تیمش اشتباهات زیادی هم مرتکب شد.

فلیک: با جدیت بازی نکردیم و مرتکب اشتباهاتی شدیم، پادربورن تا سوت انتها ما را به چالش کشاند

به گزارش وبلاگ ورامین، هانسی فلیک در پی رجحان سخت 3 بر 2 خانگی شب گذشته (آدینه) شاگردانش مقابل پادربورن قعرنشین در هفته بیست وسوم بوندس لیگای آلمان گفت: پادربورن در این بازی نشان داد تیمی است که می خواهد فوتبال بازی کند. ما هم موقعیت هایی داشتیم اما با آن جدیتی که تصور می کردیم، بازی نکردیم و مرتکب اشتباهاتی شدیم. پادربورن هم از این موضوع نهایت استفاده را برد و دو گل زد و موقعیت های خطرناکی را هم روی دروازه ما خلق کرد.

وی اضافه کرد: در کل از نتیجه راضی هستم. پادربورن هم تا سوت انتها بازی ما را به چالش کشاند. پس از اینکه گل تساوی را دریافت کردیم و نتیجه 2-2 شد، هر کاری که از دست مان ساخته بود را انجام دادیم، به همین خاطر باید از بازیکنانم تمجید کنم که سخت جنگیدند. جنگیدن به صورت تیمی و کوشش برای کسب پیروزی هم جزئی از فوتبال است.

سرمربی بایرن مونیخ در انتها اظهار داشت: شما دیدید که ما در بال ها خیلی خوب نبودیم اما وقتی گنابری و کومان را در پست بال به کار گرفتیم، تحرک مان بیشتر شد و در خط حمله خطرناک تر شدیم و در نهایت به سود ما شد.

بایرن مونیخ در حال حاضر با 49 امتیاز صدرنشین بوندس لیگا است و با لایپزیگ که یک بازی کمتر انجام داده، 4 امتیاز اختلاف دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فلیک: با جدیت بازی نکردیم و مرتکب اشتباهاتی شدیم، پادربورن تا سوت انتها ما را به چالش کشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیک: با جدیت بازی نکردیم و مرتکب اشتباهاتی شدیم، پادربورن تا سوت انتها ما را به چالش کشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید