رونالدو: فکر نمی کنم یوونتوس بدون من متفاوت باشد، این فصل هجومی تر بازی می کنیم

به گزارش وبلاگ ورامین، فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس معتقد است این تیم با مائوریتزیو ساری بازی های هجومی تری را نسبت به زمان سرمربیگری آلگری از خود ارائه می دهد.

رونالدو: فکر نمی کنم یوونتوس بدون من متفاوت باشد، این فصل هجومی تر بازی می کنیم

به گزارش وبلاگ ورامین، کریستیانو رونالدو که به همراه مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از دیدار خانگی فردا شب (سه شنبه) تیم فوتبال یوونتوس مقابل لوکوموتیو مسکو در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حاضر شده بود، گفت: تیم اعتماد به نفس خوبی دارد و ما حالا بیشتر با توپ در زمین کار می کنیم. تیم دستخوش تغییرات بهتری شده و هفته به هفته در حال پیشرفت هستیم.

وی اضافه کرد: هر فصل چالشی برای ما است و برای کسب تمامی جام ها کوشش خواهیم کرد. برای من هم کسب عناوین تیمی مهمتر است نه کسب عناوین انفرادی. جوایز فردی در پی عملکرد خوب تیمی می آید. در حال حاضر هم تنها باید روی بازی فردا با لوکوموتیو تمرکز کنیم و باید به پیروزی برسیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به تأثیر مائوریتزیو ساری روی این تیم گفت: این فصل ما فوتبال هجومی تری را از خود ارائه می دهیم. ما با سیستمی بازی می کنیم که من دوستش دارم و خوشحالم که یک تیم هستیم.

رونالدو 34 ساله توضیح داد:من از رکورد 700 گل زده (مجموع گل های باشگاهی و ملی در دوران حرفه ای اش) گذشته ام که این رکورد فوق العاده ای است، اما اولویت من تیم است. می خواهم با گلزنی و پاس گل به تیم برای کسب عناوین قهرمانی یاری کنم. پیروزی در بازی ها، لذت بردن از بازی ام و دیدن فرزندانم در بازگشت به خانه چیزی است که خوشحالم می نماید. همین چیزهاست که در من ایجاد انگیزه می نماید تا بیایم و با تیم تمرین و بازی کنم و هوادران را سرگرم کنم.

وی همچنین در مورد سنش گفت: سن تنها یک عدد است و این را می توانم با عملکردم نشان دهم. از دید من پائولو دیبالا و گونسالو ایگواین بازیکنان بزرگی هستند و به همراه کوادرادو و برناردسکی می توانند تفاوت را رقم بزنند.

کریستیانو رونالدو در خاتمه اعلام نمود: فکر نمی کنم یوونتوس بدون من متفاوت بازی کند. هر بازیکنی در تیم نقشی خاص دارد و به همین خاطر است که ما یک تیم هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رونالدو: فکر نمی کنم یوونتوس بدون من متفاوت باشد، این فصل هجومی تر بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو: فکر نمی کنم یوونتوس بدون من متفاوت باشد، این فصل هجومی تر بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید