رونالدو پروژه کشاندن آنجلوتی به تورین را کلید زد

به گزارش وبلاگ ورامین، تهران- خبرنگاران- کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس به هیات مدیره باشگاه توصیه نموده برای پیدا کردن جایگزین ماسیمیلیانو آلگری به کارلو آنجلوتی نزدیک شوند.

رونالدو پروژه کشاندن آنجلوتی به تورین را کلید زد

روزنامه لا گزت دلو اسپورت روز یکشنبه نوشت: مرد 51 ساله ایتالیایی مغز متفکر سلطه بانوی پیر بر سری آ بود اما به دلیل ناکام ماندن در فتح لیگ قهرمانان و حذف از این تورنمنت، در خاتمه فصل از تورین خداحافظی خواهد نمود.

آلگری در سال های 2015 و 2017 یووه را به فینال معتبرترین رقابت باشگاهی دنیا رساند و انتظار می رفت در فصل جاری با خریداری رونالدو سایر تیم ها را در این تورنمنت به چالشی جدی دعوت کند اما جوان های شگفت انگیز آژاکس بدنبال نمایشی تحسین برانگیز در تورین، در یک چهارم نهایی تیم تحت راهنمایی آلگری را از گردونه رقابت ها حذف کردند؛ شکستی که براساس گزارش ها رونالدو را بر آن داشت تا از مدیران باشگاه درخواست کند تا در مجموعه تیم به طور گسترده خانه تکانی صورت دهند و این در حالی است که وی تاکتیک های آلگری را به شدت مورد انتقاد قرار داده است.

یوونتوس آدینه هفته گذشته تایید کرد که آلگری در خاتمه فصل از این باشگاه جدا خواهد شد و بلافاصله پس از انتشار این خبر، بانوی پیر با یک دوجین مرد بزرگ همچون مائوریتسیو پوچتینو، مائوریتسیو ساری و پپ گواردیولا (که بلافاصله در آستانه فینال جام حذفی انگلیس مقابل واتفورد، تعهد خود را به باشگاه تایید کرد) ارتباط داده شد.

براساس گزارش لو گزت دلو اسپورت، رونالدو از همین حالا راهنمایی کمپین کشاندن آنجلوتی به تورین را بر عهده گرفته است؛ آنجلوتی در سال 2014 دهمین قهرمانی اروپایی رئال را برای این تیم به ارمغان آورد.

مرد ایتالیایی که در فاصله سال های 1999 تا 2001 سابقه راهنمایی یووه را نیز در کارنامه دارد، سال گذشته به ناپولی ملحق شد و تا سال 2021 نیز با این تیم قرارداد دارد.

رونالدو در آستانه جام دنیای 2018 در رابطه با آنجلوتی گفته بود: زمانی که از او حرف می زنم راضی می شوم؛ او انسان خارق العاده و یک مربی شگفت انگیز است؛ نیازی نیست در خصوص او چیزی بگویم چرا که آنجلوتی همه افتخارات را به دست آورده و آرزویم کار کردن با او است.

علاوه بر این، گفته می گردد درگیری های لفظی ابتدای فصل مرد پرتغالی با آلگری در خاتمه کار وی در تورین بی تاثیر نباشد.

ورزشی**3991**9118**

منبع: ایرنا

به "رونالدو پروژه کشاندن آنجلوتی به تورین را کلید زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو پروژه کشاندن آنجلوتی به تورین را کلید زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید