زرآبادی: طرح شفافیت رای نمایندگان از سال گذشته تقدیم هیات رئیسه گردیده است

به گزارش وبلاگ ورامین، یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که طرح شفافیت رای نمایندگان از آذرماه سال گذشته تقدیم هیات رئیسه مجلس گردیده و هنوز در دستور کار قرار نگرفته است.

زرآبادی: طرح شفافیت رای نمایندگان از سال گذشته تقدیم هیات رئیسه گردیده است

سیده حمیده زرآبادی در گفت وگو با وبلاگ ورامین اظهار کرد: آقای دکتر فتحی نماینده تهران و عضو کمیسیون قضائی هشتم آذرماه سال گذشته طرح الحاق دو تبصره به ماده 119 قانون آیین نامه داخلی مجلس را تهیه و تدوین کردند که بر اساس آن در موارد رای گیری در مجلس اسامی نمایندگان مخالف، موافق و ممتنع منتشر می گردد.

وی با بیان اینکه این طرح با امضای 38 نفر از نمایندگان تقدیم هیات رئیسه مجلس گردیده بود گفت که هنوز این طرح در دستور کار مجلس قرار نگرفته است.

زرآبادی یاد آور شد: نمایندگان همچنین در اردیبهشت ماه امسال در نامه ای به هیات رئیسه مجلس خواهان این شدند که کلیه رای های ثبت گردیده در مجلس به صورت گزارش ماهیانه در اختیار نمایندگان قرار گیرد تا از طریق رسانه ها به آحاد مردم اطلاع رسانی گردد.

نماینده مردم قزوین در مجلس افزود: اخیرا جمع دیگری از نمایندگان طرح مشابه طرح سال گذشته را مطرح کردند این درحالی است که طرح قبلی هنوز به نتیجه نرسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "زرآبادی: طرح شفافیت رای نمایندگان از سال گذشته تقدیم هیات رئیسه گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زرآبادی: طرح شفافیت رای نمایندگان از سال گذشته تقدیم هیات رئیسه گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید