سرمربی تیم فوتبال بانوان بلاروس: ایران بازیکنان خوب و بااستعدادی دارد

به گزارش وبلاگ ورامین، سرمربی تیم فوتبال بانوان بلاروس گفت: ایران بازیکنان خوب و بااستعدادی دارد، بازیکنان ایران خوب بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان بلاروس: ایران بازیکنان خوب و بااستعدادی دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ ورامین، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بلاروس پس از پیروزی یک بر صفر مقابل تیم ملی ایران در جمع وبلاگ ورامین حاضر شد و گفت: بازی بسیار سختی بود چرا که زمین اصلا شرایط خوبی نداشت و همین کار را سخت تر می کرد. البته از یک نظر راضی هستم چرا که بازیکنانم بازی در چنین زمینی را تجربه کردند و این آنها را برای شرایط سخت آماده می نماید.

سرمربی بلاروس درباره تیم ملی ایران گفت: ایران بازیکنان خوب و بااستعدادی دارد. بازیکنان ایران خوب بازی کردند. شناختی از این تیم نداشتیم و فقط فیلم بازی آنها مقابل ازبکستان را دیده بودیم.

او در ادامه توضیح داد: در خصوص بازی کردن مقابل ایران صحبت کردن سخت است، چرا که یک دیدار محبت آمیز است و نمی توان گفت چه چیزی را بلد هستند یا نیستند.

سرمربی بلاروس درباره بازی روز سه شنبه نیز اضافه نمود : بازی دوم بیشتر به احساس بازیکنانم بستگی دارد. بگذارید این روز فرا برسد و ببینیم چه پیش خواهد آمد.

او درباره برنامه های تیم ملی بلاروس برای مسابقات آینده اعلام نمود: چند دیدار تدارکاتی با تیم های اوکراین و استونی خواهیم داشت و پس از آن خود را برای مسابقات اروپا آماده می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سرمربی تیم فوتبال بانوان بلاروس: ایران بازیکنان خوب و بااستعدادی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم فوتبال بانوان بلاروس: ایران بازیکنان خوب و بااستعدادی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید