سفر مجدد هاوارد فاست با مهاجران به ایران

به گزارش وبلاگ ورامین، نشر اسم رمانی دیگر از هاوارد فاست را با عوان مهاجران و با ترجمه فریدون مجلسی روانه بازار کتاب کرد.

سفر مجدد هاوارد فاست با مهاجران به ایران

فاست که از او به عنوان یکی از پیشروترین و پربارترین نویسندگان معاصر ایالات متحده یاد می گردد متولد نیویورک بوده و از نوجوانی کار نویسندگی را آغاز نموده است. او در بیشتر داستان های خود به موضوع تاریخ آمریکا و انقلاب در این کشور توجه نشان داده است.

رمان مهاجران نیز با همین زمینه و درباره یک خانواده مهاجر ایتالیایی در آمریکا صحبت نموده است. قهرمان این اثر دان لاوت فرزند یک خانواده فقیر ایتالیایی است که والدینش در آخرین دهه قرن نوزدهم به آمریکا مهاجرت کردند.

فاست در این رمان تصویری از دو واقعه مهم آمریکا شامل زلزله و آتش سوزی مهیب سال 1906 در سان فرانسیسکو و بحران بزرگ اقتصادی سال 1929 آمریکا را به تصویر می کشد.

فاوست در دوران زندگی خود بیش از 40 اثر تالیف و منتشر نموده که رمان، فیلم نامه، زندگی نامه، نمایش نامه و برخی آثار تاریخی را شامل می گردد. از میان آثار او پیش از این نیز آثاری چون آخرین مرز، شکست ناپذیر،همشهری تام پین،راه آزادی، سرافراز و آزاد، اسپارتاکوس، آمریکایی،صبح آوریل،ژنرال به یک فرشته شلیک کرد،مزدورها و نسل دوم به فارسی ترجمه و منتشر گردیده است.

فاست در زمان حیات خود در زمره نویسندگان آرمانگرای آمریکایی به شمار می رفت که به عضویت در حزب کمونیست آمریکا روی آورده بود. وی در دهه 1950 به اتهام فعالیت بر ضد آمریکا قربانی ماجرای پر هیاهوی کمیته مک کارتی شد و به زندان افتاد و پس از آن نیز از این حزب کناره گیری کرد.

نشر اسم این رمان را در 536 صفحه و با قیمت 39 هزار تومان منتشر نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سفر مجدد هاوارد فاست با مهاجران به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر مجدد هاوارد فاست با مهاجران به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید