قشنگ ترین عیدی که رضا رویگری از احسان علیخانی گرفت

به گزارش وبلاگ ورامین، رضا رویگری هنرمند برجسته و محبوب کشورمان با انتشار پستی در فضای مجازی از عیدی قشنگ احسان علیخانی تشکر کرد.

قشنگ ترین عیدی که رضا رویگری از احسان علیخانی گرفت

به گزارش خبرنگار ، شب گذشته اختتامیه جشنواره جام جم برگزار گردید و برندگان این جشنواره از سوی مسئولان رسانه ملی مورد تقدیر قرار گرفتند. در حاشیه این جشن، احسان علیخانی، مجری برنامه های ماه عسل و مسابقه عصر جدید پس از دریافت جایزه و بدون نگاه به میزان ارزش هدیه دریافتی، آن را به رضا رویگری، تقدیم کرد و از مسئولان خواست تا به پیشکسوتان عرصه هنر توجه بیشتری کنند.

رضا رویگری با انتشار ویدئوی صحبت های احسان علیخانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سلام به همه طرفدارها و مردم خوب کشورم. میخوام بدونین کسی بی دلیل بزرگ نمیشه باید بزرگی کنه و قلب بزرگی داشته باشه. احسان جان عزیزم چقدر برام ارزشمند هست هدیه تو و کار بزرگ تو

بعد از 57 سال خدمت به سینما، تلویزیون، موسیقی، تأتر که با تمام عشقم، همه عمرم رو براش صرف کردم، بعد از هدیه مردم به من که با عشق و احترام آنها ثروتمندترینم، تو قشنگ ترین عیدی رو به من دادی… با همه وجودم خشنود شدم و درس بزرگی به کسانیکه حتی نخواستند صدای تو را بشنوند و حرکت تو را ببینند دادی. مطمئنم مردم فهیم ما ناظر همه چیز هستند.

امیدوارم هر لحظه زندگی ات از ته دل خشنود باشی و موفقیت همیشه در کنار برنامه های جذاب تو باشد.

در ادامه می توانید ویدئویی از صحبت های احسان علیخانی در جشنواره جام جم را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است رویگری، هنرمند برجسته و محبوب کشورمان به تازگی گفته بود: من متاسفانه کار ندارم. گرانی در جامعه زیاد شده است. اوضاع خیلی قمر در عقرب شده است. اجاره خانه باید بدهم ولی پولی ندارم! به نظرم وضعیت اجتماعی خوب نیست با اینکه دولت هم کوشش می نماید... بروید از مردم در خیابان سوال کنید به خوبی از چند و چون ماجرا آگاه می شوید. واقعیت ماجرا این است که قیمت ها خیلی بالا رفته است. نمی دانم باید چه کار کنیم. گوشت چرا انقدر گران شده است؟ من چند ماه است که گوشت نخورده ام.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "قشنگ ترین عیدی که رضا رویگری از احسان علیخانی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قشنگ ترین عیدی که رضا رویگری از احسان علیخانی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید