محمودی: عیار والیبال ایران در مسابقات جهانی معین می گردد، از انتخابات پا پس نمی کشم

به گزارش وبلاگ ورامین، ملی پوش پیشین والیبال ایران گفت: عیار والیبال ایران در مسابقات جهانی تعیین می گردد چون ما مدت هاست که از مرزهای آسیا گذشته ایم.

محمودی: عیار والیبال ایران در مسابقات جهانی معین می گردد، از انتخابات پا پس نمی کشم

بهنام محمودی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ورامین در خصوص عملکرد تیم ایران در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا در تهران گفت: بازیکنان ایران در بازی فینال، اتحاد و انگیزه بالای خود را نشان دادند. تیم ملی با حمایت تماشاگران، استرالیا را در فینال با قدرت شکست داد و توقع مردم را برآورده کرد. تیم ایران، بالاتر از آسیاست و همه توقع دارند در این سطح بازی نمایند. امیدوارم تیم ملی در جام جهانی هم عملکرد خوبی داشته باشد.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران ادامه داد: متاسفانه سال جاری برنامه ریزی خوبی در فدراسیون برای تیم ملی وجود نداشت که نمونه آن، خستگی مفرط بازیکنی مثل سید - محمد موسوی - است. فدراسیون به دلیل اینکه رئیس نداشت، برنامه ریز مناسبی هم در آن انجام نشد و فشار زیادی به بازیکنان وارد آمد. بازیکنان بعد از پشت سر گذاشتن لیگ ملت ها، مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی باید وارد لیگ شوند و سپس در انتخابی المپیک حاضر شوند. ملی پوشان به خاطر میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا، متحمل فشار زیادی شدند که این اشتباه بود.

محمودی گفت: عیار والیبال ایران در مسابقات جهانی معین می گردد چون ما مدت هاست که از مرزهای آسیا گذشته ایم. می شد در بازی های قهرمانی آسیا به بعضی بایکنان اصلی تیم استراحت داد چون قرار دریافت در بین 8 تیم برتر برای ما کافی بود و به جز بازی فینال، استقبال چندانی هم از بازی های به عمل نیامد.

شماره 10 پیشین تیم ملی ایران در خصوص ثبت نام برای احراز پست ریاست فدراسیون والیبال گفت: در دوره قبلی که ثبت نام کردم، شیطنت هایی انجام شد. قرار بود که من در کنار ضیایی از کاندیدهای اصلی انتخابات باشیم اما ساعت 11 شب قبل از انتخابات به من اعلام کردند که صلاح نیست در انتخابات شرکت کنم. به علیرضا دبیر، 3 روز قبل از انتخابات فدراسیون کشتی چنین خبری را دادند که او در نهایت تاییدیه گرفت اما به من زمانی اعلام کردند که دیگر نتوانم کاری بکنم. این گونه اتفاقات فقط در کشور ما می افتد.

بهنام محمودی توضیح داد: در دوره فعلی کسانی ثبت نام نموده اند که همگی مورد علاقه من و از خانواده والیبال هستند. من به دنبال پول و شهرت نیستم ولی طرح ها و ایده هایی دارم که الآن به درد والیبال می خورد. من همواره به داورزنی در خصوص کنار گذاشتن رقیبانش از فدراسیون اعتراض نموده ام ولی شما می بینید که ایتالیا از خولیو ولاسکو بازنشسته در تیم های پایه استفاده می نماید.

وی گفت: من به دنبال چالش نیستم و هدفم یاری به والیبال است. به همین خاطر پا پس نمی کشم. من حرف هایی دارم که بعد از تایید صلاحیت، عنوان خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محمودی: عیار والیبال ایران در مسابقات جهانی معین می گردد، از انتخابات پا پس نمی کشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمودی: عیار والیبال ایران در مسابقات جهانی معین می گردد، از انتخابات پا پس نمی کشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید