نصرتی: هدف ما گرفتن بیشترین بازدهی از بازیکنان تراکتور است، تراکتور با ساغلام شناور بازی می کرد

به گزارش وبلاگ ورامین، مربی تیم فوتبال تراکتور مهمترین هدف کادر فنی این تیم را گرفتن بیشترین بازدهی از سرخپوشان تبریزی دانست.

نصرتی: هدف ما گرفتن بیشترین بازدهی از بازیکنان تراکتور است، تراکتور با ساغلام شناور بازی می کرد

محمد نصرتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ورامین، درباره حضورش در تراکتور گفت: من چند سال برای این تیم بازی کردم و تراکتور و طرفدارانش را دوست دارم. در این شرایط سختی که تراکتور داشت، وقتی پیشنهاد به من رسید در نهایت این تصمیم را گرفتم که به تیم یاری کنم و این توان را در خودم می بینم که تجربیات 25 ساله ام در فوتبال را در اختیار تراکتور بگذارم. امیدوارم به این تیم یاری کنم.

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در خصوص حضور ساغلام در این تیم و کار کردن با این مربی خاطر نشان کرد: ساغلام مربی خوبی است و تراکتور هم چند سال پیش که این مربی هدایتش را بر عهده داشت، شناور فوتبال بازی می کرد. امیدوارم بتوانیم روزهای خوبی را برای تراکتور رقم بزنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با تغییرات ایجادشده نوسان تراکتور در نتیجه گیری از بین خواهد رفت؟، گفت: بازیکنان تراکتور از لحاظ فنی پتانسیل بالایی دارند و هدف کادر فنی این است که بیشترین بازدهی را از بازیکنان تیم بگیرند. اعتمادبه نفس و تمرکز بازیکنان پایین آمده بود، ولی آنها در همین بازی آخر برابر سپاهان فوتبال بسیار خوبی را انجام دادند.

نصرتی با اشاره به ملاقات تراکتور برابر سپاهان توضیح داد: سپاهان بعد از بازگشت نویدکیا با شوک مثبتی روبرو شد و بازیکنان این تیم چند برابر بازی های گذشته انگیزه داشتند، ولی بازیکنان ما چند برابر همواره در زمین کوشش کردند و اگر کمی خوش شانس بودیم قطعاً بازی را می بردیم. با این حال تمام هدف ما این است که بتوانیم تیم را در یک راستا خوب جلو ببریم و امیدوارم نتایجی بگیریم که طرفداران شادمان شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نصرتی: هدف ما گرفتن بیشترین بازدهی از بازیکنان تراکتور است، تراکتور با ساغلام شناور بازی می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصرتی: هدف ما گرفتن بیشترین بازدهی از بازیکنان تراکتور است، تراکتور با ساغلام شناور بازی می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید