نگارا در یک نگاه

به گزارش وبلاگ ورامین، نگارا در کشور اندونزی واقع شده است و یکی از مناطق کمتر شناخته شده بالی به شمار می رود. ساحل مدوی، کلیسای قلب مقدس مسیح و پارک جنگلی غرب بالی از دیدنی های نگارا محسوب می شوند.

نگارا در یک نگاه

نگارا (Negara) یکی از شهرهای استان بالی در کشور اندونزی، قاره آسیا است. این شهر که در غرب استان واقع شده است، از شرق در 75 کیلومتری دنپاسار و از غرب در 25 کیلومتری گیلیمانوک واقع شده است.

بیشتر ساکنان بالی را هندوان و بعد از آن، مسلمانان تشکیل می دهند. زبان مردم نگارا، اندونزیایی است و زبان های بالی نیز در میان بعضی ساکنان رایج است.

نام نگارا، معمولا برای تمام نواحی غربی استان بالی به کار می رود. این شهر و مناطق اطرافش، کمترین میزان توریست را به خود جذب می نمایند. حوادث و پیشرفت های بالی در این مناطق اثری ندارد و گویی جدای از بقیه شهرهای این استان توریستی است.

نگارا تحت حکومت مرکزی اندونزی اداره می گردد. این حکومت از نوع جمهوری دموکراتیک با نظام چند حزبی است و از سه قوه جداگانه تشکیل می گردد. قوه مجریه در اختیار دولت، قوه مقننه مشترکا در اختیار دولت و مجلس و قوه قضاییه سازمانی مجزا از دو قوه دیگر است. رئیس جمهور اندونزی در راس حکومت و دولت قرار می گیرد.

بعد از اشغال منطقه بوللنگ در سال 1849 توسط هلندی ها، نگارا و مناطق اطرافش نیز تسلیم نیروهای ارتش هلند شد. هرچند ساکنان اولیه این منطقه مردمان بوگیس بودند؛ اما تاثیر اسلام بسیار قوی تر بود و تعداد زیاد مساجد این شهر گواه همین موضوع است.

آب و هوای نگارا استوایی به شمار می رود. بیشتر ماه های سال بارندگی صورت می گیرد و فصل خشک و بی باران بسیار کوتاه است. متوسط دمای هوای در طول سال از 25.1 تا 27.5 درجه سانتی گراد تغییر می نماید و میانگین بارش سالانه 1725 میلی متر برآورد شده است.

نزدیک ترین فرودگاه به نگارا، فرودگاه بین المللی انگوراه رای است که در فاصله 100 کیلومتری واقع شده است و در آن پروازهایی از/ به هنگ کنگ، شانگهای، کوالالامپور، سیدنی، دوحه و بعضی مقاصد داخلی و خارجی دیگر برقرار است. پرواز تهران نیز به صورت فصلی در این فرودگاه صورت می گیرد. جاده ساحلی دنپاسار-گیلیموک نیز از نگارا عبور می نماید. برای جابجایی های درون منطقه ای تنها امکان موجود، اجاره خودرو است.

از محبوب ترین دیدنی های نگارا می توان ساحل مدوی (Medewi)، پارک جنگلی غرب بالی (West Bali National Park) و کلیسای قلب مقدس مسیح (Church Of The Sacred Heart of Jesus) را نام برد. این شهر به مسابقات بوفالو که در 9 کیلومتری شرق شهر برگزار می گردد، شهرت دارد.

همچنین شما برای خرید می توانید به هاردیز مال (Hardys Mall) سر بزنید.

منبع: کجارو / tripadvisor.com / en.climate-data.org / wikitravel.org

به "نگارا در یک نگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگارا در یک نگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید