پرسپولیس در اندیشه پاک کردن خاطره تلخ ، استقلال دوباره مدعی می گردد

به گزارش وبلاگ ورامین، هفته بیست و ششم لیگ برتر با دو بازی شروع می گردد که استقلال و پرسپولیس به مصاف ماشین سازی و ذوب آهن می روند که نتایج این دو بازی می تواند معادلات بالای جدول را دستخوش تغییرات تازه ای کند.

پرسپولیس در اندیشه پاک کردن خاطره تلخ ، استقلال دوباره مدعی می گردد

به گزارش مهر، لیگ برتر به هفته های انتهای اش نزدیک می گردد و فشردگی امتیازات در صدر جدول همچنان به قوت خود باقی است. در اولین روز از هفته بیست و ششم این مسابقات دو بازی برگزار می گردد که در اولین بازی پرسپولیس در اصفهان میهمان ذوب آهن است و در دومین بازی استقلال در خانه از ماشین سازی پذیرایی می نماید.

* ذوب آهن - پرسپولیس

پرسپولیس و برانکو هنوز خاطرات تلخ رویارویی با تیم منصوریان و از دست دادن قهرمانی (دیدار با نفت تهران) در چالش رویارویی با او را از یاد نبرده اند. حالا یک بار دیگر سرخ پوشان در هفته های انتهای شانس اول قهرمانی هستند و به چالش برخورد با تیم منصوریان رسیده اند. به خصوص که ذوب آهن نیز در بهترین فرم خود قرار گرفته است.

عملکرد خوب ذوب آهن در ماه های اخیر باعث شده تا این تیم با یک بازی کمتر از همه تیم ها، در جدول نیم فصل دوم بعد از تراکتورسازی، پرسپولیس، استقلال و سپاهان در رده پنجم قرار داشته باشد که این رشد چشمگیر در نوع خود قابل توجه است.

سبز پوشان در نیم فصل دوم 4 پیروزی، 4 مساوی و تنها یک شکست دارند و با یک بازی کمتر از سپاهان، به اندازه این تیم امتیاز جمع نموده اند. آنها در آسیا هم عملکردی فوق العاده داشتند تا جایی که در انتها مرحله رفت دور گروهی، بهترین تیم ایرانی و تنها صدرنشین ایرانی در این مسابقات هستند.

ذوبی ها هفته های زیادی است که سخت گل می خورند و سخت و کم می بازند. هرچند منصوریان از تعداد زیادی بازیکن در هفته های اخیر استفاده نموده و بارها تاکید نموده تیمش ترکیب ثابت ندارد، اما از جمله مهمترین بازیکنان این تیم که حضورشان مقابل پرسپولیس قابل پیش بینی است می توان به رشید مظاهری، قاسم حدادی فر، محمدرضا حسینی، ارسلان مطهری و اوساگونا اشاره نمود.

نتایج یکی دو هفته اخیر لیگ برتر طوری بود که پرسپولیس تا حدودی خود را از تعقیب کننده هایش جدا کند و حداقل برای یکی دو هفته حاشیه امنیت خوبی برای خود در جدول ایجاد کند.

سرخ پوشان اگر بتوانند از این بازی دست پر خارج شوند آنگاه جمع امتیازاتشان به 57 می رسد و یک گام بلند به سوی قهرمانی بر می دارند. سبزپوشان اصفهان هم که دندان خود را برای صندلی ششم جدول تیز نموده اند، برای رسیدن به این هدف به هر 3 امتیاز این بازی احتیاج دارند. پیروزی در این بازی باعث می گردد آنها موقتاً صندلی سایپا را در رده هفتم بگیرند.

* استقلال - ماشین سازی

آبی پوشان به واسطه دو پیروزی در دو بازی بزرگ مقابل الهلال و سپاهان بحران را پشت سر گذاشته و حالا خوش روحیه تر از همواره به دنبال پیروزی در این بازی خانگی و تثبیت صندلی سوم خود در جدول رده بندی هستند. ضمن این که آنها نیم نگاهی به رده دوم و صدر جدول هم برای هفته های آینده دارند.

شاگردان شفر همچنان بهترین عملکرد را در خط دفاعی دارند و با گذشت 25 هفته از لیگ برتر هنوز تعداد گل های خورده آنها دو رقمی نشده است. حالا آبی پوشان با اتکا به این خط دفاعی مستحکم و خط حمله ای که با حضور یک ستاره به اسم پاتوسی به شدت تقویت شده، چهاردهمین پیروزی این فصل خود را جستجو می نماید.

تخصص تیم ماشین سازی در این فصل متوقف کردن حریفان بوده و آنها در کنار صنعت نفت با 15 مساوی نه تنها پر مساوی ترین تیم های لیگ برتر هستند، بلکه رکورد تعداد بیشترین مساوی در تاریخ مسابقات لیگ برتر را هم شکسته اند. شفر به تازگی ترکیب ایده آلش در استقلال را پیدا نموده و بعید است به بازیکنانی که مقابل الهلال و سپاهان این تیم را پیروز نموده اند دست بزند.

برنامه بازی های اولین روز از هفته بیست و ششم لیگ برتر به توضیح زیر است:

چهارشنبه 28 فروردین 98

* ذوب آهن اصفهان-پرسپولیس تهران - ساعت 18 استادیوم فولاد شهر فولادشهر

داور: اشکان خورشیدی یاری ها: رضا سخندان - محمد راهی یاری داوران اضافی: سعید رحیمی مقدم - علی بای داور چهارم: رضا قیم ناظر: حسین نجاتی

* استقلال تهران-ماشین سازی تبریز - ساعت 20:15 استادیوم آزادی تهران

داور: مهدی سیدعلی یاری ها: سعید قاسمی - حمید سبحانی یاری داوران اضافی: احمد محمدی - رضا عادل داور چهارم: فرهاد فرهادپور ناظر: علیرضا کهوری

منبع: همشهری آنلاین

به "پرسپولیس در اندیشه پاک کردن خاطره تلخ ، استقلال دوباره مدعی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در اندیشه پاک کردن خاطره تلخ ، استقلال دوباره مدعی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید