چگونه شخصیت قوی و محکمی داشته باشیم؟

به گزارش وبلاگ ورامین، اگر می پرسید چگونه شخصیتی قوی داشته باشیم؟ تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

چگونه شخصیت قوی و محکمی داشته باشیم؟

می خواهید بدانید شخصیت هایی که همواره بدون کوشش اضافه، نظر دیگران را به خود جلب می نمایند چه خصوصیاتی دارند همراه ما باشید. در این مطلب از وبلاگ ورامین به این موضوع می پردازیم که چگونه شخصیت قوی و محکمی داشته باشیم.

چگونه شخصیت قوی و محکمی داشته باشیم

شخصیت الگوی معمول تفکر، احساس و رفتار فرد است که از او انسانی متمایز می سازد. وقتی ابراز می کنیم که کسی شخصیت خوبی دارد منظورمان این است که او دوست داشتنی و جالب است و بودن در کنار او تجربه خوشایندی است.

مستمع ای عالی باشید

ژاکلین کندی یکی از مجذوب کننده ترین زنان جهان به حساب می آمد زیرا مهارت اینکه مستمع ای استثنایی باشد را در خود رشد داده بود. نحوه نگاه این زن به چشم های دیگران، توجه او به تک تک کلمات گوینده و انتقال این احساس به آن ها که مهم هستند زبانزد بود. هیچ چیز خوشایندتر از این نیست که کسی مشتاقانه به حرف های شما گوش بدهد زیرا این احساس را به شما می دهد که تنها آدم مهم روی زمین هستید.

بیشتر مطالعه کنید و علائق تان را توسعه دهید

هرقدر بیشتر مطالعه کنید و به زمینه های بیشتری برای یادگیری و صرف وقت علاقه نشان دهید، شخصیت قدرتمندتری پیدا خواهید کرد. وقتی آدم های نوی را دیدار می کنید حرفی برای گفتن خواهید داشت و می توانید با دیگران در این موارد وارد بحث و مصاحبه شوید. در این موقعیت ممکن است در مواجهه با نادانسته های دیگران عصبانی شوید، اما به یاد داشته باشید که اگر به نحوی مناسب اطلاعات خود را با آن ها در میان بگذارید اشتیاق آگاهی را در آن ها روشن خواهید کرد.

خوش صحبت باشید

این مورد به مقدار مطالعه و دانسته های شما مربوط است. زمانی که اندوخته بیشتری برای شریک شدن با جمع کسب کردید نوبت به آموختن و نحوه به اشتراک گذاشتن آن با دیگران می رسد. هیچکس نمی تواند درباره تمام موضوعات بداند، بنابراین شریک شدن دانسته هایتان با دیگران به روابط شما تازگی می دهد.

بیان کردن نظرات از ویژگی های شخصیت محکم و قوی

هیچ چیز خسته نماینده تر از همنشینی با کسی که در هیچ زمینه ای نظر نمی دهد نیست. اگر قادر به توضیح نظری که دارید نباشید مکالمه به جایی نخواهد رسید. اگر نظری نامعمول یا متفاوت از دیگران دارید در مطرح کردن آن درنگ نکنید، چرا که مجذوب کنندهیت شما بیشتر خواهد شد.

با آدم های نو دیدار کنید

سعی کنید با آدم های نو دیدار کنید بخصوص کسانی که با شما متفاوت هستند. این کار نه تنها باعث آشنایی شما با فرهنگ ها و راه های متفاوت انجام کارها می گردد بلکه افق های شخصیتی شما را نیز توسعه می دهد. برای اینکه روابط خوبی با دیگران داشته باشید به مطلب با کسی که مدام غر می زند چگونه برخورد کنیم؟ سر بزنید.

خودتان باشید

دومین مورد خسته نماینده بعد از نداشتن هیچ نظری در مصاحبه، این است که سعی کنید کسی که نیستید به نظر برسید. ادای کسی که نیستید را درآوردن به دلیل اینکه در جمع جایی پیدا کنید یا موردپسند واقع شوید معمولا نتیجه عکس می دهد. به این دلیل که ما منحصربه فرد هستیم، نشان دادن همان شخصیت خاص خومان است که ما را مجذوب کننده می نماید.

خواهان توجه نبودن از ویژگی های شخصیت محکم و قوی

داشتن یک شخصیت قوی به این معنی است که شما شادی و امنیت را از درون خودتان دریافت می کنید. بعلاوه برای تائید گرفتن از دیگران احتیاج به جلب توجه ندارید. شخصیت های قوی زمان خود را صرف توجه طلبی با شکایت از جهان، غیبت از دیگران یا رفتارهای نمایشی نمی نمایند، به جای آن اجازه می دهند که اعمال و رفتارشان درباره آن ها سخن بگوید. مهم است بدانید که توجهات زودگذر ماندگار نیستند. آنچه به یادها می ماند شخصیت قوی شما است.

نگاه و نگرشی مثبت داشته باشید

کسی نمی خواهد اطراف آدم های منفی که دائما شکایت می نمایند یا حرف مثبتی برای گفتن ندارند باشد. سعی کنید آدم شادی باشید که با ورودش به اتاق، با خود انرژی می آورد. می توانید این کار را با مدنظر قرار دادن برترین ویژگی های آدم ها و موقعیت ها انجام دهید. لبخند گرمی بزنید، شادی را پراکنده کنید و با حضور خود به اطراف روح بدمید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه نیمه گمشده خود را پیدا کنیم؟ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "چگونه شخصیت قوی و محکمی داشته باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه شخصیت قوی و محکمی داشته باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید