کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید

به گزارش وبلاگ ورامین، معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواهان سامان دهی و مشخص تکلیف واحد های بین راهی فاقد مجوز در استان شد.

کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید

به گزارش وبلاگ ورامین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، عزیز فیلی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویر احمد، عصر دوشنبه 7 آبان در نشست کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد وجود واحد های بین راهی فاقد مجوز را از مهم ترین معضلات محورهای مواصلاتی استان عنوان نمود و گفت: این واحدها به علت اینکه راهداری وظیفه خود را به خوبی انجام نداده و فرمانداری و بهداشت هم کوتاهی نموده اند به وجود آمده و الآن ما وارث یک سری واحد های غیررسمی هستیم که باید شناسنامه دار و ضابطه مند شوند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با ساماندهی این واحدها قرار نیست شغلی از بین برود، اضافه نمود: این واحدها باید در قالب چارچوب قانونی خود سامان دهی و معین تکلیف شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست از وجود 84 واحد بین راهی بدون مجوز در استان اطلاع داد و گفت: این واحدها 310 شغل ایجاد نموده اند اما به علت اینکه فاقد مجوز هستند امکان نظارت بر آنها وجود ندارد.

محمود باقری با ابراز اینکه 60درصد این واحدها در شهرستان بویراحمد قرار دارند، اضافه نمود: بحث سامان دهی این واحدها در نشستی با حضور دستگاه های ذی ربط آنالیز می گردد.

باقری از اجرای طرح گردشگری در محور مواصلاتی یاسوج به شیراز اطلاع داد و گفت: با توجه به اینکه اکثر گردشگران از این محور وارد استان می شوند و از محورهای پرتردد است با اولویت محیط زیست و جنگل سامان دهی می گردد.

او به طرح شهر نمونه گردشگری سی سخت اشاره داشت و با بیان اینکه در سال 96 مطالعات این طرح انجام شد، عنوان نمود: این طرح در کمیته ای با حضور شهرداری و شورای شهر سی سخت، محیط زیست، جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی بازنگری می گردد.

منبع: میراث آریا

به "کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید