استقلال و پرسپولیس شش ماه فرصت دارند خصوصی شوند، مجلس پیگیر است

به گزارش وبلاگ ورامین، هشتاد و نهمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت 16 امروز شنبه در استادیوم آزادی تهران به میزبانی سرخپوشان شروع شد که این دیدار با رجحان یک بر صفر شاگردان برانکو به انتها رسید. احمد نورالله (20) برای پرسپولیس گل زد.

استقلال و پرسپولیس شش ماه فرصت دارند خصوصی شوند، مجلس پیگیر است

مصطفی کواکبیان پس از این بازی گفت: بازی خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و پرسپولیس توانست از تک گل خود استفاده نموده و به پیروزی دست پیدا کند. هر دو تیم کوشش زیادی برای زدن گل انجام دادند ولی این پرسپولیس بود که از گل خود به خوبی حفاظت کرد و اجازه نداد دروازه اش باز گردد.

کواکبیان در مورد خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: مجلس 6 ماه به دولت فرصت داده است تا این دو باشگاه خصوصی شوند و دیگر تحت نظر دولت نبوده و مستقل عمل نمایند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا این اتفاق تا 6 ماه آینده رخ خواهد داد یا خیر؟ اضافه کرد: مجلس به شدت پیگیر این موضوع است تا این دو تیم خصوصی شوند. در تمام جهان باشگاه ها خصوصی عمل می نماید و این تنها در ایران است که دو باشگاه پرطرفدار و مردمی، تحت نظر دولت هستند.

وی توضیح داد: استقلال و پرسپولیس یک بودجه تعیین دارند و باید این بودجه بین آنها تقسیم گردد؛ مطمئناً اگر خصوصی شوند، بخشی از سهام آنها به طرفداران این دو تیم واگذار می شوند تا بتوانند سهمی در تیم محبوبشان داشته باشند.

کواکبیان در خاتمه اظهار داشت: این تیم متعلق به طرفداران است و دولت باید هر چه سریع تر خصوصی سازی را در دستور کار قرار دهد تا این دو تیم هم همانند دیگر تیم های جهان خصوصی شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال و پرسپولیس شش ماه فرصت دارند خصوصی شوند، مجلس پیگیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال و پرسپولیس شش ماه فرصت دارند خصوصی شوند، مجلس پیگیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید