اشرف غنی در دیدار با علمای شیعه افغانستان: صلح با تضرع را نمی خواهیم

به گزارش وبلاگ ورامین، رئیس جمهور افغانستان در دیدار با شورای علمای شیعه گفت که نیروهای امنیتی افغان جنگ را نباخته اند و دولت خواستار صلح تضرع با طالبان نیست.

اشرف غنی در دیدار با علمای شیعه افغانستان: صلح با تضرع را نمی خواهیم

به گزارش دفتر منطقه ای وبلاگ ورامین، اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان در دیدار با شورای علمای اهل تشیع در ارگ ریاست جمهوری گفت که نظام جمهوری چتر و بستری است که مساوات تمام افغان ها در آن تامین می شود .

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ ورامین بخوانید. (کلیک کنید)

رئیس جمهور افغانستان با تاکید بر حفظ نظام کنونی و در حالیکه زمزمه های ایجاد دولت موقت افزایش یافته، هشدار داد: انقطاع در جمهوریت قیمت بسیار بالایی خواهد داشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ ورامین بخوانید. (کلیک کنید)

وی افزود: قوای امنیتی و دفاعی ما جنگ را نباخته اند و مشروعیت کامل بین المللی نظام جمهوری اسلامی افغانستان پابرجاست و آمریکا شریک دولت افغانستان و قوای امنیتی و دفاعی ما می باشد.

اشرف غنی ادامه داد: تعیین هدف ما برای صلح با دنیا و منطقه، این است که افغانستان مستقل، دارای اقتدار ملی، مردم سالاری و وحدت ملی باشد و طریقه ما برای مراحل دیگر مذاکره، انجام با دقت، با تدبیر و اطمینان آن است .

وی همچنین شرح داد که دولت صلح با تضرع را نمی خواهد و حاضر به تسلیم شدن نیست، بلکه خواستار صلحی است که در آن بقا، رفاه و وحدت ملی باشد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اشرف غنی در دیدار با علمای شیعه افغانستان: صلح با تضرع را نمی خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشرف غنی در دیدار با علمای شیعه افغانستان: صلح با تضرع را نمی خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید