ایستادگی ایران در برابر زیاده خواهی آمریکا

به گزارش وبلاگ ورامین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: رسانه های معاند با تمام توان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب پای کار آمده اند.

ایستادگی ایران در برابر زیاده خواهی آمریکا

حسنی با اشاره به اینکه کشورهای بسیاری در حمایت از صدام مقابل ایران ایستادند، گفت: روحیه جهادی رزمندگان ما یکی از رموز پیروزی ایران در جنگ بود.

او با بیان اینکه فرماندهان ایران در این جنگ جوانان بودند، ادامه داد: بسیاری از این دلاور مردان در جنگ به شهادت رسیدند و یادگاران جنگ نیز به عنوان راوی فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جوانان ترویج می دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره بر اینکه تدبیر حضرت امام و حضور در صحنه مردم در قالب نیروهای بسبجی و سپاهی از دیگر عوامل پیروزی ما در این جنگ بود، اضافه کرد: مشکل استکبار جهانی با ایران یک مشکل اعتقادی است.

حسنی گفت: پس از خلقت انسان، به فرمان خداوند، تمام فرشتگان جز شیطان در برابر انسان سجده کردند، از این رو نماد شیطان روی زمین دشمن انسان است و آمریکا نماد شیطان بر روی زمین است.

او با بیان اینکه دستان آمریکا به خون جوانان بسیاری آغشته شده است، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران کشوری است که در برابر زیاده خواهی آمریکا با قدرت ایستاده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه جنگ شیطان با بشریت از لحظه خلقت تا به امروز به شکل های مختلف ادامه دارد، گفت: دشمن با هویت ما که همان دین و اعتقادات است مشکل دارد.

حسنی ادامه داد: ما به عنوان متولیان فرهنگ و هنر باید پای کار باشیم و کرسی های آزاد اندیشی برای دهه هشتادی ها تشکیل دهیم.

او با بیان اینکه خداوند وعده داده جبهه حق همواره پیروز است، اضافه کرد: رسانه های معاند با تمام توان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب پای کار آمده اند.

وبلاگ ورامین زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ایستادگی ایران در برابر زیاده خواهی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایستادگی ایران در برابر زیاده خواهی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید