برانکو: از استقلال جدا شدیم اما هنوز خیلی مانده تا قهرمان شویم

به گزارش وبلاگ ورامین، سرمربی پرسپولیس می گوید تیمش در یک مصاف برابر پیروز به شکست استقلال شده است.

برانکو: از استقلال جدا شدیم اما هنوز خیلی مانده تا قهرمان شویم

به گزارش وبلاگ ورامین، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در داربی گفت: خیلی خیلی از این برد شاد هستیم زیرا امتیاز این مسابقه بیش از 3 امتیاز ارزش دارد. برای ما و طرفداران این بازی بسیار مهم بود و با توجه به جدول نیز این بازی حساسیت ویژه ای داشت. ما و استقلال در یک سطح بودیم اما حالا با این برد 5 امتیاز جلو افتادیم. به بازیکنانم برای جنگندگی و میل آن ها تبریک می گویم و از طرفداران تشکر می کنم که کل زمان مسابقه از ما حمایت کردند و اطمینان دارم که تا انتها فصل پشت ما خواهند بود تا ما امتیازات را جمع کنیم. دیروز در نشست خبری گفتم که ما دنبال کسب برد در همه مسابقات هستیم و البته این موضوع بسیار سخت است زیرا با پیکان یک بازی سخت داریم که نتیجه آن نامعلوم است. می خواهیم برابر پیکان مهر تایید بر این سه امتیاز بزنم. به بازیکنان و طرفداران تبریک فراوان می گویم.

وی درباره تنش های در زمین گفت: بازیکنان، بازیکن هستند و در یک وضعیت خاص و حساسی قرار دارند. آن ها تحت فشار زیاد و با انگیزه فراوان هستند و طبیعی است که برابر هر بی عدالتی واکنش نشان می دهند. متاسفانه اینگونه است و عدم اعتماد زیادی برابر داوری ها وجود دارد.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد مهدی شیری در داربی و ناهماهنگی او با دیگر بازیکنان، بیان نمود: استقلال تیم بسیار خوبی دارد و طبیعی است که آن ها نیز کیفیت کسب برد را دارند. آن ها بازیکن خطرناکی مانند ایسما داشتند و شیری به زمان احتیاج دارد که با تیم تطبیق پیدا کند. او در اولین داربی خود حضور داشت و همه می دانیم که حضور در این مسابقه تا چه اندازه مهم است. به هر حال همه این شرایط یک ترمزی برای بازیکن است و تنها برای شیری محسوب نمی گردد و برای همه رخ می دهد.

وی در واکنش به این موضوع که آیا پرسپولیس قهرمان لیگ شده، گفت: از سوال شما تشکر می کنم. ما از استقلال جدا شدیم اما هنوز خیلی خیلی مانده تا قهرمان شویم. حتی یک قدم هم به قهرمانی نزدیک نشدیم. با تراکتور، سپاهان، پیکان و سایپا دیدار داریم و نمی توانم بگویم کدام مسابقه سخت تر از دیگری است. تا آخر جنگ زیاد و اتفاقات غافلگیر کننده خواهد بود. در نشست خبری قبل از بازی نیز گفتم که خیلی وقت بود که 3 تیم، بیش از 30 امتیاز نگرفته بودند زیرا در 10 سال اخیر 60 امتیاز برای قهرمانی کافی بود اما سال جاری باید بیشتر از 60 امتیاز کسب کنیم. اگر پیکان را نبریم، هیچ کاری نکرده ایم.

برانکو در انتها صحبت های خود درباره تفاوت کیفیت داربی در دو نیمه و عملکرد دفاعی قرمزها در نیمه دوم، گفت: داربی شرایط خاص خود را دارد و فلسفه کاری ما این است که بعد از گل اول، به دنبال گل دوم باشیم و بازی را نخواهیم بست. البته حریف هم اینجا مطرح است و روی سبک بازی ما تاثیر می گذارد. 15 دقیقه اول نیمه دوم، خیلی روی بازی کنترل داشتیم و چند موقعیت خطرناک خلق کردیم و نمی گردد انتظار داشت که 90 دقیقه بازی در سطحی یکسان و زیبا باشد. قبلا هم گفتم که همه داربی ها زیبا و با کیفیت هستند و نتیجه آن مجهول است. عصبانی شدن و اتفاقات مجهول برای همه داربی ها در همه جای جهان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برانکو: از استقلال جدا شدیم اما هنوز خیلی مانده تا قهرمان شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: از استقلال جدا شدیم اما هنوز خیلی مانده تا قهرمان شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید