خبرنگاران تخریب هفت پل موقت در لرستان براثر سیلاب

به گزارش وبلاگ ورامین، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: تا به امروز هفت پل موقت لوله ای در استان براثر سیلاب تخریب شده است.

خبرنگاران تخریب هفت پل موقت در لرستان براثر سیلاب

عباس شرفی شامگاه سه شنبه اعلام کرد: در محور الیگودرز - بزنوید پل لوله ای موقت سه پلان به طور کامل تخریب شده ، در محور الشتر به خرم آباد دستک پل چشمه سرده دچار آبشستگی شدید شده که یک لاین از این محور مسدود است، در محور شاهیوند نیز پل ورپل دچار آبشستگی خاکریز قبل از پل و انسداد محور شده است.

وی اضافه کرد: باتوجه به شروع بارش های سیل آسا، امروز 400 نفر در قالب 40 اکیپ فعال با 288 دستگاه ماشین آلات راهداری در محورهای لرستان مستقر شده اند.

وی گفت: اکنون ریزش و رانش های مقطعی توسط عوامل راهداری به سرعت پاکسازی شده و تردد در تمام محورهای اصلی برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به اینکه 63 مورد آبگرفتگی در محورها گزارش شده ادامه داد: 106 مورد ریزش و رانش در سطح محورهای استان نیز گزارش شده که بلافاصله نیروهای راهداری وارد عمل شده اند.

سامانه بارشی که از دوشنبه شب در لرستان فعال شد دارای 2 هسته بارشی است.

هسته اول از صبح امروزسه شنبه تا اواسط روز با متوسط بارش 20 تا 40 میلیمتر و هسته دوم از غروب امروز تا صبح فردا چهارشنبه با متوسط بارش 40 تا 60 میلیمتر تخمین زده می گردد.

و از امروز صبح تا ظهرفردا چهارشنبه بطور متناوب جو منطقه تحت تاثیر سامانه بارشی فعال قرار گرفته است که برای همه نقاط استان بارندگی، گاهی رعدوبرق و نیز در بعضی ساعات، وزش باد شدید را به همراه دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تخریب هفت پل موقت در لرستان براثر سیلاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تخریب هفت پل موقت در لرستان براثر سیلاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید