خبرنگاران راستا ارتباطی درام - نوکیان هنوز بازگشایی نشده است

به گزارش وبلاگ ورامین، زنجان - خبرنگاران - معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: جهت ارتباطی درام - نوکیان واقع در شهرستان طارم که به علت ریزش سنگ از 2 روز گذشته بسته شده است، هنوز بازگشایی نشده و عملیات ادامه دارد.

خبرنگاران راستا ارتباطی درام - نوکیان هنوز بازگشایی نشده است

جواد یوسفی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ ورامین افزود: راهدران برای بازگشایی این جهت ارتباطی تلاش می کنند اما بزرگی برخی سنگ ها موجب شده است تا عملیات جابجایی و پاکسازی جاده با کندی روبرو شود.

وی گفت: دوشنبه شب و صبح سه شنبه، ریزش سنگ موجب بسته شدن این جهت ارتباطی شد که این ریزش نیز به دنبال بارندگی های اخیر و همچنین سست شدن خاک و رانش زمین، اتفاق افتاده است و طی 2 روز آینده بازگشایی خواهد شد.

یوسفی افزود: برای جابجایی سنگ های بزرگ که صبح سه شنبه ریزش کرده اند، نیاز به لودر و بولدوزر است که این خودروهای سنگین نیز در دست تعمیر هستند که به محض تمام شدن کار تعمیرات به محل حادثه اعزام خواهند شد.

وی شرح داد: تردد خودرویی در این جهت ارتباطی کمتر است اما از رانندگان عبوری انتظار می رود از ترددهای غیر ضرور اجتناب کنند و در صورت ضرورت نیز نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طارم نیز گفت: راهداران حاضر در محل حادثه، برای بازگشایی این جهت اقدام کرده اند اما پاکسازی کامل هنوز صورت نگرفته است.

حمیدرضا نجفی با بیان اینکه جابجایی سنگ ها زمانبر بوده و نیاز به وجود لودر و بولدوزر است که یک خودروی سنگین این اداره نیز بنا به ضرورت به خاطر وقوع سیل در روستای ارشت این شهرستان به محل اعزام شده است، افزود: در حال حاضر تردد خودروها در این جهت برقرار است و تیم عملیاتی در اولین فرصت نسبت به جابجایی سنگ های بزرگ اقدام خواهد کرد.

وی، طول جهت مسدود شده را قریب 10 متر گفت و گفت: به علت بارش های اخیر، در برخی جهتهای ارتباطی این شهرستان ریزش خاک و سنگ وجود دارد که راهداران پس از اطلاع از موضوع، بلافاصله وارد عمل شده و نسبت به پاکسازی جهت اقدام می کنند.

شهرستان طارم با 47 هزار نفر جمعیت (حدود 5 درصد جمعیت و 10 درصد مساحت استان زنجان) در 90 کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده و با استان های قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران راستا ارتباطی درام - نوکیان هنوز بازگشایی نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راستا ارتباطی درام - نوکیان هنوز بازگشایی نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید