خبرنگاران تصادف زنجیره ای در شاهرود سه فوتی و هشت مصدوم داشت

به گزارش وبلاگ ورامین، شاهرود - خبرنگاران - معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: تصادف زنجیره ای در جاده مجن - شاهرود سه فوتی و هشت مصدوم برجا گذاشت.

خبرنگاران تصادف زنجیره ای در شاهرود سه فوتی و هشت مصدوم داشت

ناصر سلمانپور شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با وبلاگ ورامین اضافه نمود: این تصادف در 15 کیلومتری جاده مجن بعد از کارخانه سیمان شاهرود در ساعت 17و 52 دقیقه روی داد .

وی با اشاره به اینکه در این حادثه خودروهای پراید 111، پژو 405 و پژو پارس برخورد کردند ،گفت : مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان پایگاه امداد جاده ای با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود اعزام شدند.

سلمانپور با بیان اینکه توجه رانندگان به قوانین و مقررات هدایت و رانندگی امری مهم و لازم است ،توضیح داد : خستگی و خواب آلودگی، سرعت غیرمجاز، عدم توانایی لازم در کنترل وسیله نقلیه از عمده علل وقوع حوادث رانندگی محسوب می گردد .

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با 40 کارشناس در 15 پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می نماید.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تصادف زنجیره ای در شاهرود سه فوتی و هشت مصدوم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تصادف زنجیره ای در شاهرود سه فوتی و هشت مصدوم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید