رقابت النصر و بارسلونا برای جذب یک دروازه بان

به گزارش وبلاگ ورامین، باشگاه النصر عربستان در کوشش است یکی از گزینه های جابجایی زمستانی تیم فوتبال بارسلونا را به خدمت بگیرد.

رقابت النصر و بارسلونا برای جذب یک دروازه بان

به گزارش وبلاگ ورامین، باشگاه النصر عربستان که از ابتدای فصل گذشته در پی جذب یک دروازه بان خارجی بوده با سنگربان مقدونیه ای رایو وایکانوی اسپانیا به توافقات اولیه دست یافته در حالی که گفته می گردد این دروازه بان مورد توجه بارسلونا واقع شده است.

النصر پیش از این جاناتان رودریگز مهاجم اروگوئه ای کروز آزول مکزیک را به خدمت گرفت و در خط دروازه در پی توافق با استول دمیترفسکی سنگربان اهل مقدونیه است که نامش در لیست خرید باشگاه بارسلونا هم دیده می گردد.

به گفته رودی گالتی، ورزشی نویس ایتالیایی، النصر با پیشنهاد قابل توجه اقتصادی با سنگربان 28 ساله رایو وایکانو به توافق اولیه دست یافته و دمیترفسکی در کوشش است باشگاه اسپانیایی را برای تحقق این انتقال راضی کند.

پیشنهاد النصر برای صدور رضایتنامه 3.5 میلیون دلار بوده که رایو وایکانو با آن مخالف است. به نوشته روزنامه ال سنور اسپانیا، کادرفنی این باشگاه سنگربان اهل مقدونیه را به علت کوشش برای جدایی در این مقطع و مذاکره با باشگاه عربستانی از لیست تیم کنار گذاشته با این وجود مذاکرات همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رقابت النصر و بارسلونا برای جذب یک دروازه بان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت النصر و بارسلونا برای جذب یک دروازه بان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید