رودخانه های آذربایجان غربی سیلابی می گردد

به گزارش وبلاگ ورامین، رییس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: از فردا بارش های گسترده باران در منطقه ها مختلف این استان شروع می گردد که احتمال سیلابی شدن رودخانه ها وجود دارد.

رودخانه های آذربایجان غربی سیلابی می گردد

مهدی صابری رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: طبق نقشه های پیش بینی از فردا آدینه بارش های گسترده باران در منطقه ها مختلف این استان شروع می گردد که احتمال سیلابی شدن رودخانه ها نیز وجود دارد.

صابری اضافه نمود: بر اساس آنالیز آخرین الگو های پیش یابی و با توجه به ورود سامانه بارشی بارش های متناوب باران توام با رعد و برق و وزش تندباد با احتمال گرد و خاک در استان برای 2 روز آینده وجود دارد.

وی اظهار کرد: این پیش بینی ها برای تمامی نقاط استان آذربایجان غربی است و آبگرفتگی معابر و احتمال سقوط و یا پرتاب اشیا وجود دارد که ضروری است تدابیر لازم در این زمینه بکار گرفته گردد.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: کشاورزان نیز ضروری است تا تدابیر لازم در زمینه برداشت محصولات خود را به کار بندند چرا که احتمال کاهش محسوس دما برای استان در این ایام وجود دارد.

وی با بیان اینکه ضروری است شهروندان از اتراق در حاشیه رودخانه ها و تردد در ارتفاعات بپرهیزند، اضافه نمود: محکم کردن سازه های سبک نیز ضروری است مورد توجه شهروندان و مسوولان دستگاه های خدمات رسان از جمله شهرداری ها باشد.

صابری با اشاره به دمای هوای استان در 24 ساعت گذشته یادآور شد: ارومیه دمایی بین هفت و 24 درجه سانتی گراد بالای صفر داشت و شهرستان بوکان گرم ترین شهر با دمای مثبت 28 درجه سانتی گراد و چالدران با مثبت چهار درجه سانتی گراد خنک ترین شهرستان در این مدت ثبت شده است.

وبلاگ ورامین آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رودخانه های آذربایجان غربی سیلابی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رودخانه های آذربایجان غربی سیلابی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید