سرپرستان خوابگاه ها نحوه مدیریت بحران دانشجویی را یاد گرفتند

به گزارش وبلاگ ورامین، به نقل از مرکز مشاوره و سلامت وزارت علوم، کارگاه آموزشی مدیریت بحران ویژه سرپرستان خوابگاه های دانشجویی با حضور دانشگاه های منطقه 10 کشور و به میزبانی مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز، برگزار گردید.

سرپرستان خوابگاه ها نحوه مدیریت بحران دانشجویی را یاد گرفتند

در این کارگاه آموزشی سرپرستان خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های کشاورزی و منابع طبیعی رامین، صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان، جندی شاپور دزفول، علوم و فنون دریایی خرمشهر، صنعت نفت آبادان، صنعت نفت اهواز، صنعتی هویزه، فرهنگیان و فنی و حرفه ای اهواز حضور داشتند.

این کارگاه آموزشی در دو نوبت 4 ساعته در محل آمفی تئاتر شهید شهریاری معاونت فرهنگی این دانشگاه برگزار گردید و بیش از 150 نفر در این دوره آموزشی شرکت داشتند.

ازجمله عناوین مطرح شده در این کارگاه می توان به راه های پیشگیری از بحران های جمعی دانشجویی، شیوه مدیریت در بحران های دانشجویی در زمان وقوع حوادث، مدیریت در بحران تجمع دانشجویی، اقدامات پیشگیرانه، و علائم هشداردهنده اشاره نمود.

رفتارهای خود آسیب رسان و نیز مدیریت این نوع از بحران ها، واقعیت هایی درباره افراد دارای اختلال روان، اشتباهات رایج در خصوص افراد در معرض خطر، انگیزه های آسیب رساندن افرادی که از سلامت روان کافی برخوردار نیستند، مدیریت یک رفتار آسیب رسان جدی از دیگر عناوینی بود که دراین کارگاه مطرح شد.

منبع: ویکی گرام

به "سرپرستان خوابگاه ها نحوه مدیریت بحران دانشجویی را یاد گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرستان خوابگاه ها نحوه مدیریت بحران دانشجویی را یاد گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید