شگفتی های زندگی انسان در آینده از قدرت کنترل آب وهوا تا تله پاتی!

به گزارش وبلاگ ورامین، آیا می توانید آینده ای را تصور کنید که در آن قادر خواهید بود با انسان های دیگر به وسیله فکر کردن ارتباط برقرار کنید!

شگفتی های زندگی انسان در آینده از قدرت کنترل آب وهوا تا تله پاتی!

آینده ای را تصور کنید که در آن هوش انسان ها به شدت افزایش یافته و زمانی که دچار بیماری های حاد و قلبی-عروقی می شوید، روبات های بسیار کوچک به درون رگ های شما فرستاده می شوند تا با بیماری ها مبارزه نمایند؟ پیش گویی بعضی از دانشمندان درباره تغییرات زندگی بشر در صد سال آینده را در وبلاگ ورامین بخوانید.

صحراها تبدیل به جنگل های انبوه خواهند شد

دستاوردهای بسیاری در زمینه زمین شناسی و گیاه شناسی بهإدست آمده است و این تکنولوژی ها با سرعت در حال پیشرفت و تکامل هستند. بهإنظر می رسد به احتمال قریب به یقین تا صدسال آینده بشر خواهد توانست در بیابان های داغ و سوزان، جنگل های انبوه بارانی را به وجود بیاورد.

قابل سکونت شدن قطب جنوب

تا صدسال آینده و با رشد جمعیت انسان به حدود ده میلیارد نفر، قادر خواهیم بود قطب جنوب را نیز قابل سکونت کنیم و در آن صنعت و بازرگانی راه بیندازیم و بدون ضرر زدن به طبیعت، شهرهای کوچک را بسازیم.

کنترل تغییرات آب و هوایی

هم اکنون نیز انسان به تکنولوژی هایی دست یافته که با تکیه بر آن توانایی کنترل و اعمال نفوذ بر تغییرات آب و هوایی به منظور کم کردن آثار مخرب آن را دارد اما با پیشرفت علوم هوا-فضا در صدسال آینده، به احتمال زیاد قادر خواهیم بود هنگام تغییرات مخرب آب و هوایی مانند تندبادها و گرداب ها بر آن ها غلبه نموده و آن ها را خاموش نگه داریم.

اقیانوس ها به عنوان یک منبع غذایی

این مورد یکی از مواردی است که حتما تا 100 سال آینده رخ خواهد داد. چون اگر جمعیت کره زمین با همین نرخ افزایش یابد، به 10 میلیارد نفر می رسد. پس غذا به مقدار کافی برای همه در دسترس نخواهد بود.

استفاده مردم جهان از یک واحد پولی مشترک

تحولات مالی و اثر جهانی شدن اقتصاد سبب یکدستی و ایجاد یک واحد پولی مشترک در سراسر جهان خواهد شد. این امر سبب منظم تر شدن فرایند رشد مالی و یاری به کشورهای ضعیف تر برای رشد مالی و رسیدن به رشد مالی بالاتر خواهد شد.

فقط سه زبان عمده در جهان وجود خواهد داشت

تا صدسال آینده به احتمال زیاد فقط سه زبان انگلیسی، اسپانیولی و ماندارین (چینی) در جهان وجود خواهد داشت و مابقی زبان های دیگر جهان به صورت زبان های ضعیف و در حال حل شدن در زبان های اصلی در خواهند آمد.

مسافرت فضایی برای همه

بیشتر آینده نگران بر این عقیده هستند که در آینده اقامتگاه های فضایی در فضا ساخته می شوند و حتی مراکز توریستی فضایی! البته فقط پولدارها می توانند مخارج اقامت در این اماکن را پرداخت نمایند.

هوش انسان افزایش جهش گونه خواهد داشت

به لطف پیشرفت های شگفت انگیز علم، انسان تا صدسال آینده قادر خواهد بود با یاری دارو و روش های محرک آموزشی هوش انسان را افزایش قابل ملاحظه ای بدهد.

نانو ربات ها قادرند که درون رگ های بدن سفر نمایند

دانشمندان صنعت نانوتکنولوژی، در حال ساخت و تکمیل ربات های هدفمندی هستند که قادرند در رگ های بدن سفر نمایند و به اندام مورد نظر برسند و کارهای درمانی را در همان نقطه شروع نمایند. این نانو ربات ها حتی قادر خواهند بود حافظه انسان را نیز کپی نمایند.

ارتباط با سایر انسان ها به وسیله فکر کردن

به احتمال قریب به یقین تا صدسال آینده انسان پیروز به کشف ساز و کارهایی خواهد شد که با آن می تواند به وسیله فکر کردن و تله پاتی با مغر انسان های دیگر ارتباط برقرار کند.

پیشنهاد مطالعه: از شما دعوت می کنیم مطلب 5 روش برای بهبود کیفیت هوای خانه در روزهای آلوده را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "شگفتی های زندگی انسان در آینده از قدرت کنترل آب وهوا تا تله پاتی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفتی های زندگی انسان در آینده از قدرت کنترل آب وهوا تا تله پاتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید