سلطانی فر: ورزش زنان اولویت دولت و وزارت ورزش است

به گزارش وبلاگ ورامین، وزیر ورزش وجوانان با مهم خواندن برنامه توسعه ای ورزش در حوزه زنان، توجه به ورزش زنان را اولویت مهم دولت و وزارت ورزش و جوانان خواند.

سلطانی فر: ورزش زنان اولویت دولت و وزارت ورزش است

به گزارش وبلاگ ورامین، مسعود سلطانی فر ظهر امروز دوم بهمن ماه در جمع مسئولان و هیات های ورزشی و جوانان شهرستان بم، با بیان اینکه توجه به مناطق محروم و نیازهای آنان از برنامه های دائمی وزارت ورزش و جوانان است اظهارکرد: توجه به ورزش روستایی و توزیع عادلانه امکانات ورزشی از نکاتی است که از روز انتخاب و ارائه برنامه هایم در مجلس شورای اسلامی اعلام کردم وهم اکنون با جدیت آن را دنبال می کنم.

وی اعلام کرد: زمین های چمن مصنوعی برای روستاها و مناطق محروم این استان و همینطور ایجاد 20 خانه ورزش روستایی از برنامه هایی است که درصدد اجرایی آنان در استان کرمان هستیم.

وزیر ورزش وجوانان درباره ورزش زنان نیز گفت: توجه به ورزش زنان اولویت مهم دولت و وزارت ورزش و جوانان است و خوشبختانه هم اکنون در رشته های متعدد ورزشی بانوان ایرانی در دنیا و در میادین معتبر به میدان می روند.

سلطانی فر با تاکید بر توسعه زیر ساختهای ورزشی خاطر نشان کرد: تا خاتمه دولت دوازدهم کوشش می کنیم پروژه های بزرگ ورزشی را به اتمام برسانیم.

به گزارش وبلاگ ورامین، وزیر ورزش وجوانان پیش از این نشست از امکانات ورزشی شهر بم بازدید و با تیم فوتبال بانوان این شهرستان دیدار وگفت و گو کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سلطانی فر: ورزش زنان اولویت دولت و وزارت ورزش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: ورزش زنان اولویت دولت و وزارت ورزش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید