چرا ملاقات ایران ، کانادا در آستانه لغو نهاده شد؟

به گزارش وبلاگ ورامین، تیم ملی فوتبال ایران طبق توافق با فدراسیون فوتبال کانادا قرار است در تاریخ 16 خرداد در ونکوور به مصاف این تیم برود.

چرا ملاقات ایران ، کانادا در آستانه لغو نهاده شد؟

مدیران فدراسیون فوتبال درصدد بودند تیم ملی در زمان سفر به کانادا، دو بازی محبت آمیز دیگر را هم در این کشور برگزار کند و حتی در این میان توافقات نهایی هم با مدیران و سرمربی تیم اکوادور به عمل آمده بود اما در نهایت سیاسی کاری و رفتارهای غیرورزشی دولت و مجلس کانادا، سبب شد تیم ملی نتواند بازی با اکوادور را در تورنتو برگزار کند.

در واقع فدراسیون کانادا به تبعیت از دولت و مجلس این کشور مجوز میزبانی تیم ملی کشورمان از حریفی دیگر را در خاک این کشور نداده و البته هیچ تضمینی را هم در نظر نگرفته است که تمام اعضای کاروان تیم ملی بتوانند برای سفر به این کشور و برگزاری بازی محبت آمیز با کانادا ویزا بگیرند.

در این میان بحث فنی و مسافت طولانی به کانادا برای برگزاری تنها یک ملاقات در این کشور ایجاد شده که چندان نمی تواند بهره بالایی در زمینه آماده سازی تیم ملی داشته باشد.

با این شرایط به نظر می رسد با توجه به شرایط ایجاد شده و تحرکات سیاسی علیه تیم ملی، در صورت توافق طرفین و حذف پرداخت غرامت، حتی ملاقات شاگردان اسکوچیچ با کانادا هم محتمل است لغو گردد.

در این باره هم حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان هم در صحبت هایی که در جمع وبلاگ ورامین داشت با ابهام درباره ملاقات تیم ملی با کانادا صحبت کرد و در این باره گفت که هنوز چیزی قطعی نشده است.

منبع: فرارو

به "چرا ملاقات ایران ، کانادا در آستانه لغو نهاده شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا ملاقات ایران ، کانادا در آستانه لغو نهاده شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید