شانزدهمین جشنواره گل و گیاه محلات برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ ورامین، شانزدهمین جشنواره گل و گیاه محلات 6 تا 10 شهریور امسال در شهر محلات قطب گردشگری استان و پایتخت گل ایران برگزار می گردد.

شانزدهمین جشنواره گل و گیاه محلات برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ ورامین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، سید محمد حسینی مدیر کل میراث فرهنگی این استان، امروز دوشنبه5 شهریور 97 گفت: شانزدهمین جشنواره گل و گیاه محلات 6 الی 10 شهریور ماه امسال در شهر محلات قطب گردشگری استان و پایتخت گل ایران برگزار می گردد. برگزاری این جشنواره ها فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل های گردشگری این شهرستان است چرا که محلات این ظرفیت را دارد به عنوان یکی از قطب های گردشگری در سطح ملی و بین المللی معرفی گردد.

حسینی اضافه نمود:شهرستان محلات به عنوان بام گل ایران و همچنین برگزاری جشنواره گل وگیاه علاوه بر اینکه در افزایش درآمد و اشتغال زایی این شهر تاثیر بسزایی دارد از این رو با وجود قابلیت ها و ظرفیت های منحصر بفردی که دارد در راستای جذب گردشگران می تواند از طریق حضور گردشگران به توسعه و رونق گردشگری این منطقه کمک کند و این خود فرصتی است که به عنوان برند آن منطقه معرفی گردد.

او در ادامه گفت: این اداره کل تمام کوشش خود را در راستای هرچه مطلوب ترکردن زیر ساخت های گردشگری منطقه خواهد نمود و از سرمایه گذاران حمایت لازم را خواهد داشت چرا که بخش خصوصی در بسیاری از موارد می تواند پیشرو درتوسعه حوزه گردشگری باشد تا از این طریق بتوانیم مدت زمان اقامت و حضور گردشگران را در منطقه افزایش دهیم و به دنبال آن اقتصاد، اشتغال و تاب آوری اجتماعی را به همراه داشته باشد.

منبع: میراث آریا

به "شانزدهمین جشنواره گل و گیاه محلات برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانزدهمین جشنواره گل و گیاه محلات برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید