شاکری: بعد از امضای برجام هم ساختار تحریم ها حفظ شد ، کسانی که از مذاکره می گویند فکر هم می نمایند؟!

به گزارش وبلاگ ورامین، کارشناس مالی گفت: حتی بعد از امضای برجام در دولت اوباما ساختار کلی تحریم ها حفظ شد، بنابراین صحبت از مذاکره برای حل مسائل مالی غلط است.

شاکری: بعد از امضای برجام هم ساختار تحریم ها حفظ شد ، کسانی که از مذاکره می گویند فکر هم می نمایند؟!

به گزارش خبرنگار مالی وبلاگ ورامین، مجید شاکری؛ کارشناس ارشد مسائل مالی در نشست تخصصی تحت عنوان قفل بودجه با انتقاد به لایحه بودجه سال 99 که دولت در آن میخواهد 49 هزار میلیارد تومان از دارایی های خود را بفروش برساند و 40 هزار میلیارد تومان اوراق بیشتر منتشر و بفروشد گفت: راه های زیادی برای کسب درآمد دولت و جبران کسری بودجه وجود دارد که می تواند منجر به رشد مالی و ایجاد اشتغال و عدالت اجتماعی گردد، اما متاسفانه آنطور که در بودجه تعیین است بدترین روش ها که البته دست یافتنی هم به نظر نمی رسد را انتخاب نموده است.

شاکری اضافه نمود: اگر تغیرات جدی در بودجه سال آینده صورت نگیرد دولت مجبور است به سمت بانک مرکزی و پایه پولی دست درازی کند که ماحصل این روش های درپیش گرفته غلط افزایش نقدینگی و تورم خواهد بود.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی کیفیت 240

این کارشناس مالی با انتقاد از هواداران حل مسائل و جبران کسری بودجه به وسیله مذاکره با آمریکا ادامه داد: طوری از مذاکره با آمریکا صحبت می نمایند که گویی آمریکایی ها نشسته اند و منتظرند ما برویم و با آن ها مذاکره کنیم و مسائل حل بگردد! آیا این افراد آیا واقعا فکر هم می نمایند؟

شاکری اضافه نمود: حتی بعد از امضای برجام در زمان دولت اوباما ساختار اطلاعاتی و کلی تحریم ها علیه ایران حفظ شد بنابراین صحبت از حل مسائل مالی بوسیله مذاکره با آمریکا آن هم در این شرایط غیرمنطقی و غلط است.

شاکری: در یک هلدینگ بزرگ شبه دولتی فقط گاو پول درمی آورد! + فیلممنبع: خبرگزاری دانشجو

به "شاکری: بعد از امضای برجام هم ساختار تحریم ها حفظ شد ، کسانی که از مذاکره می گویند فکر هم می نمایند؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاکری: بعد از امضای برجام هم ساختار تحریم ها حفظ شد ، کسانی که از مذاکره می گویند فکر هم می نمایند؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید