شرکت های لبنی اجازه افزایش قیمت ندارند

به گزارش وبلاگ ورامین، عباس قبادی در سرانجام جلسه امروز ستاد تنظیم بازار کشور در جمع خبرنگاران گفت: شرایط تنظیم بازار کشور به هیچ عنوان آمادگی افزایش قیمت برای هیچ اقلام کالایی را ندارد و به هیچ عنوان تغییر قیمت خارج از مصوبات را تحمل نخواهیم کرد و به شدت با متخلفان برخورد خواهد شد. چرا که این مهم در شرایط حاضر و خاص کرونایی و مالی مردم پذیرفتنی نیست.

شرکت های لبنی اجازه افزایش قیمت ندارند

دبیر ستاد تنظیم بازار همچنین با اشاره به موضوع تذکر داده شده به شرکت های لبنی مبنی بر عدم تغییر قیمت و افزایش نرخ اقلام کالایی خارج از چارچوب های معین شده در تنظیم بازار کشور گفت: قطعا با شرکت های متخلف برخورد خواهد شد و این موضوع مشمول تمام اقلام کالایی دارای مصوبه قیمت و سایر اقلام لبنی بدون قیمت تثبیتی است.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت های نامتعارفی در بعضی کالاهای لبنی مشاهده شده است، توضیح داد: اگر چه اغلب آن ها این موضوع را انکار می کردند، اما مکلف شدند تا قیمت های محصولات لبنی را افزایش ندهند و در شوینده ها هم هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

قبادی در مورد مسائل مطرح شده در مورد قیمت محصولات پتروشیمی گفت: تنظیم بازار محصولات پتروشیمی بر عهده کمیته ای در شرکت ملی صنایع پتروشیمی است و در جلسه امروز مصوب شد تا هفته آینده این کمیته گزارش کاملی را در مورد تصمیمات خود به ستاد ملی تنظیم بازار ارائه کند.

قیمت تخم مرغ در میادین میوه و تره بار حدود 30 هزار تومان است

دبیر ستاد تنظیم بازار در مورد واردات بذر بعضی نهاده های کشاورزی به کشور نیز توضیح داد: فارغ از مسئولیت اصلی وزارت کشاورزی در این موضوع، در مورد نوع ارز تخصیصی با دستور مساعد وزیر صنعت، معدن و تجارت تصمیم گرفته شد که همین اقلام کالایی به صورت ویژه از گروه دو کالایی به گروه یک منتقل گردد تا مسئله ای در فرایند ترخیص به وجود نیاید.

وی اضافه نمود: در حال حاضر قیمت مرغ در میادین میوه و تره بار همان نرخ مصوب یعنی 20 هزار و 400 تومان است و عرضه مرغ 18 هزار و 500 تومانی که دان خاصی مصرف نموده و برای تولیدکنندگان با قیمت پایین تر تمام شده بود به خاتمه رسیده است. قیمت تخم مرغ هم در میادین میوه و تره بار حدود 30 هزار تومان است.

منبع: ایلنا

منبع: تجارت نیوز

به "شرکت های لبنی اجازه افزایش قیمت ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های لبنی اجازه افزایش قیمت ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید