شیطنت فضای مجازی این بار درباره مرحوم آهنین جان ، استاد هیچ گاه از بیمارستان اخراج نشده اند

به گزارش وبلاگ ورامین، مشاور رسانه ای رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: شیطنت فضای مجازی درباره مرحوم آهنین جان و اخراج استاد از بیمارستان اصلا صحت ندارد.

شیطنت فضای مجازی این بار درباره مرحوم آهنین جان ، استاد هیچ گاه از بیمارستان اخراج نشده اند

به گزارش ، در پی درگذشت مرحوم آهنین جان شاعر مشهور خوزستانی به دلیل بیماری سرطان، اما ویدئویی در فضای مجازی از وی منتشر شد که سبب نگرانی علاقمندان شده است.

منتشر کنندگان مدعی شده اند در اواخر حیات استاد آهنین جان وی از بیمارستان اخراج شده و در کنار خیابان رها شده است.

مردانی مشاور رسانه ای رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این باره گفت: فیلمی که از استاد مرحوم آهنین جان منتشر شده مربوط به 20 روز قبل است که ایشان بعد از حضور در بیمارستان و بهبودی نسبی درخواست بازگشت به منزل کرد.

او اضافه نمود: کادر بیمارستان بعد از انجام تمام خدمات لازم، ایشان را به آدرس اعلامی می برند، اما چون استاد در اواخر عمر دچار آلزایمر بودند آدرس منزل سابقشان را گفته بودند.

این مقام رسانه ای دانشگاه علوم پزشکی گفت: پرسنل اورژانس بعد از اطلاع از این موضوع سریعاً ایشان را به بیمارستان باز می گردانند و ایشان از آن موقع و تا شب گذشته که متاًسفانه به دلیل بیماری سرطان درگذشتند تحت مراقبت کامل بودند.

مردانی گفت: متاًسفانه فیلمی که از ایشان منتشر شده موجب بعضی قضاوت های ناصحیح در این باره شده و این ادعا که ایشان به دلیل مسائل اقتصادی تحت درمان قرار نگرفتند کاملاً اشتباه و عاری از واقعیت است.

ز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شیطنت فضای مجازی این بار درباره مرحوم آهنین جان ، استاد هیچ گاه از بیمارستان اخراج نشده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیطنت فضای مجازی این بار درباره مرحوم آهنین جان ، استاد هیچ گاه از بیمارستان اخراج نشده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید