صالحی امیری: از فدراسیون تیراندازی حمایت ویژه ای خواهیم کرد

به گزارش وبلاگ ورامین، رئیس کمیته ملی المپیک در بازید از فدراسیون تیراندازی گفت: تیراندازی با کسب نخستین سهمیه المپیک 2020 توکیو آینده بهتری خواهد داشت که در این راستا کمیته نیز حمایت ویژه ای خواهد نمود.

صالحی امیری: از فدراسیون تیراندازی حمایت ویژه ای خواهیم کرد

به گزارش وبلاگ ورامین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در این بازدید رئیس کمیته ملی المپیک به همراه بعضی از اعضای هیئت اجرایی و شاهرخ شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک در نشستی با علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی دیدار و گفت وگو کرد.

رئیس کمیته ملی المپیک در این دیدار به حمایت کامل این کمیته از فدراسیون تیراندازی در جهت بازی های المپیک اعلام آمادگی کرد و قول های مساعدی در مورد این رشته المپیکی داد.

صالحی امیری ضمن تبریک این موفقیت به دست آمده در کسب نخستین سهمیه بازی های المپیک 2020 توکیو گفت: علی دادگر از مدیران پر کوشش کشور و عضو اجرایی کمیته ملی المپیک است که بنده به وی ایمان دارم و مطمئن هستم تیراندازی کشور آینده بهتری خواهد داشت.

رئیس کمیته ملی المپیک در انتها خاطر نشان کرد: از امروز حمایت ویژه ای از فدراسیون تیراندازی خواهیم داشت تا با کوشش شما ورزشکاران شاهد موفقیت های بیشتری در این رشته باشیم.

در انتها این بازدید از طرف هیئت رئیسه فدراسیون تیراندازی از نجمه خدمتی و الهام هاشمی تجلیل به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صالحی امیری: از فدراسیون تیراندازی حمایت ویژه ای خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری: از فدراسیون تیراندازی حمایت ویژه ای خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید