فاینانس یک میلیارد و 950 میلیون یوآنی برای مترو کرج

به گزارش وبلاگ ورامین، عضو شورای شهر کرج گفت: میزان اهمیت طرح قطار شهری کرج برای مردم به حدی است که باید تمام دستگاه ها و مجموعه های دخیل در این پروژه با هم تعامل داشته باشند و به صورت منسجم اقدام نمایند تا خدمت رسانی مطلوب به مردم محقق گردد.

فاینانس یک میلیارد و 950 میلیون یوآنی برای مترو کرج

به گزارش وبلاگ ورامین، احد رسولی در خصوص سفر اعضای شورای اسلامی شهر کرج به مشهد برای استفاده از تجربیات این کلانشهر در زمینه قطار شهری گفت: مشهد در این حوزه بسیار توانمند عمل نموده است و هدف اصلی این نشست، بهره گیری از تجربیات این شهر بود.

وی قطار شهری را یکی از مهمترین و اولویت دارترین طرح های کلانشهر کرج خواند و اضافه کرد: میزان اهمیت طرح قطار شهری کرج برای مردم به حدی است که باید تمام دستگاه ها و مجموعه های دخیل در این پروژه با هم تعامل داشته باشند و به صورت منسجم اقدام نمایند تا خدمت رسانی مطلوب به مردم محقق گردد.

رسولی مسائل پیش روی قطار شهری کرج را بسیار اما عزم مدیریت شهری را برای تکمیل این طرح جدی دانست و گفت: اختصاص 10 درصد از بودجه امسال شهرداری و پیگیری اختصاص هزار میلیارد تومان از منابع شهر و دولت جهت تکمیل پروژه قطار شهری گامی امیدوارنماینده در تکمیل این پروژه است.

عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کرج در ادامه مشخصات فنی طرح قطار شهری کرج را نیز اعلام نمود و گفت: فاز یک شامل احداث 14 ایستگاه مسافری زیرزمینی، احداث تونل و ایستگاه به طول 14.8 کیلومتر، و فاز دوم شامل احداث 9 ایستگاه، احداث تونل و ایستگاه به طول 11.9 کیلومتر است.

رسولی با اشاره به اختصاص یک میلیارد و 950 میلیون یوآن به پروژه قطار شهری کرج در قالب فاینانس نیز شرح داد: پیشرفت فیزیکی فاز یک خط 2 قطار شهری کرج 32.31 درصد است؛ تجهیزات 7.12 درصد و اقدامات عمرانی نیز 44.53 درصد پیشرفت داشته است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: شش رام قطار به ارزش هر واگن یک میلیون و صد هزار یورو، برای خط دو قطار شهری از ایستگاه 45 متری گلشهر تا ایستگاه شهید سلطانی احتیاج است؛ 600 میلیارد تومان به پروژه تزریق گردیده است که 100 میلیارد تومان آن توسط شهرداری و باقی توسط دولت تخصیص داده گردیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فاینانس یک میلیارد و 950 میلیون یوآنی برای مترو کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاینانس یک میلیارد و 950 میلیون یوآنی برای مترو کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید