فلاحت پیشه: شیوع کرونا در ایران یک حمله بیوتروریسمی است ، کرونا در ایران و چین توزیع شده است

به گزارش وبلاگ ورامین، یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که شیوع کرونا حمله بیوتروریستی در ایران و چین است، اظهار کرد: اگر تحریم ها نبود ایران می توانست راحت تر با کرونا بجنگد.

فلاحت پیشه: شیوع کرونا در ایران یک حمله بیوتروریسمی است ، کرونا در ایران و چین توزیع شده است

به گزارش وبلاگ ورامین به نقل از ایسنا، حشمت الله فلاحت پیشه در واکنش به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا مبنی بر یاری به ایران برای مقابله با کرونا گفت: ترامپ و پامپئو درباره کرونا دروغ می گویند کرونا عامل بیماری عادی نیست بلکه بیوتروریسمی است که در کشورهای ایران و چین توزیع شده است و نباید این موضوع را نادیده گرفت. ضروری است مقابله با بیوتروریسم از حوزه پدافند غیرعامل خارج گردد و به صورت جداگانه باشد.

وی شرح داد: از امروز تا سال 2030 جهان با انواع مختلف بیوتروریسم روبرو خواهد شد باید سازمانی مستقل با اختیارات ویژه شکل بگیرد و ما همچون پدافند موشکی، پدافند بیوتروریسم داشته باشیم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که دونالد ترامپ و پامپئو از آنچه که بر سر مردم ایران آمده است شادمان هستند، ادامه داد: آمریکایی ها نه تنها یاریی به ما نمی نمایند که بیشترین کوشش را برای تحریم ها در حوزه دارویی به کار دریافتد. جمهوری اسلامی ایران برای تامین سه درصد از داروهای کشور به واردات احتیاج دارد که بعد از تحریم های اخیر کشور دچار گرفتاری شد. اگر دونالد ترامپ و پامپئو راست می گویند و نگران گسترش کرونا در ایران هستند تحریم ها را بردارد.

وی یادآور شد: ایران کشوری بود که در بیماری های اپیدمی مختلف در پاکستان، افغانستان و عراق یاری کرد؛ به نظر می رسد موج آینده گسترش کرونا از این کشورها باشد که اگر دونالد ترامپ و پامپئو راست می گویند تحریم ها را بردارند تا از شیوع کرونا در منطقه جلوگیری گردد. البته که ترامپ تنها به دنبال دریافت یکسری ژست های سیاسی است وگرنه نمی گفت اگر ایران درخواست یاری کند آمریکا آمادگی یاری دارد.

فلاحت پیشه در خاتمه گفت که درخواست ما از جامعه جهانی خاتمه تحریم های ظالمانه علیه ایران است که اگر این تحریم ها نبود ایران راحت تر می توانست با کرونا بجنگد.

منبع: همشهری آنلاین

به "فلاحت پیشه: شیوع کرونا در ایران یک حمله بیوتروریسمی است ، کرونا در ایران و چین توزیع شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلاحت پیشه: شیوع کرونا در ایران یک حمله بیوتروریسمی است ، کرونا در ایران و چین توزیع شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید