مددجوی 13 ساله با همه سختی ها در رشته کیک بوکسینگ طلایی شد

به گزارش وبلاگ ورامین، تهران (پانا)- مددجوی نوجوان 13 ساله کمیته امداد با وجود شرایط سخت مالی و خانوادگی، توانست با کوشش و پشتکار در رشته ورزشی کیک بوکسینگ افتخارات فراوانی صاحب مدال قهرمانی گردد.

مددجوی 13 ساله با همه سختی ها در رشته کیک بوکسینگ طلایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، در میان خانواده های تحت حمایت امداد، کم نیستند افرادی که با وجود شرایط سخت، کرامت و عزت نفس خود را حفظ نموده و برای پیشرفت و ارتقای خود و خانواده کوشش می نمایند. استقامت در برابر سختی ها و کاستی ها سن و سال نمی شناسد.

ابوالفضل نوجوان 13 ساله ای است که در شرایط سخت اقتصادی و نبود سایه پدر بالای سر خانواده، توانسته است پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی نموده و افتخارات زیادی کسب کند. این نوجوان که به همراه خانواده اش (مادر و برادر بزرگترش) تحت حمایت کمیته امداد واقع شده است، با وجود سن کم ورزش به حرفه ای پرداخته و تا به امروز مدال های طلایی فراوانی را در رشته کیک بوکسینگ به دست آورده است.

مادر ابوالفضل در ارتباط با شرایط زندگی و علت تحت حمایت قرار گرفتنشان اسم می نماید: حدود 15 سال است که تحت پوشش این نهاد هستیم؛ به علت این که همسرم اعتیاد داشت از او جدا شده و به تنهایی سرپرستی فرزندانم را برعهده گرفتم. برای تامین هزینه های زندگی کار می کردم ولی از آنجایی که درآمدم کفاف زندگیمان را نمی داد، به ناچار به کمیته امداد مراجعه نموده و تحت حمایت قرار گرفتیم.

وی در ارتباط با یاری های امداد به آنها از زمان تحت پوشش قرار گرفتن می گوید: طی چند سال گذشته با یاری کمیته امداد توانستیم در منطقه خودمان در سلطان آباد خانه ای بخریم. در حال حاضر فرزند بزرگم برای یاری خرج زندگی در یک فروشگاه کار می نماید اما همچنان برای گذران زندگی به حمایت های امداد و خیران نیاز داریم.

مادر این نوجوان در ارتباط با فعالیت ورزشی فرزند کوچکش می گوید: از سال 95 ابوالفضل به ورزش کیک بوکسینگ علاقه مند شد و پس از آن با استعدادی که از خود نشان داد، پله های ترقی را بسیار سریع طی کرد و توانست موفقیت های زیادی را در مسابقات استانی و کشوری کسب کند.

وی می افزاید: متاسفانه با توجه به شرایط مان، در مواردی مسائل اقتصادی سبب می گردد که نتوانیم او را در باشگاه ثبت نام کنیم اما او دست از کوشش برنداشته و تمرینات خود را به طور مداوم انجام می دهد و حتی برای اینکه از همقطارانش عقب نماند، به تنهایی به پارک می رود و تمرین می نماید.

ابوالفضل 13 ساله هم در ارتباط با فعالیت حرفه ای خود اسم می نماید که ورزش همه چیز من است و برای موفقیت در آن همیشه کوشش می کنم؛ حتی در شرایطی که به علت مسائل اقتصادی امکان ادامه تمرین در باشگاه را نداشته باشم به صورت انفرادی تمرین می کنم و یا با دوستانم ورزش های هوازی انجام می دهم.

این نوجوانان با استعداد با بیان اینکه هیچ وقت امیدم را برای موفقیت از دست نمی دهم، در مورد موفقیت های ورزشی اش می گوید: تا به امروز 2 قهرمانی کشوری، 5 مدال طلای استانی، حکم و نشان افتخار و کمربند طلایی در کارنامه ورزشی خود دارم و آرزو می کنم بتوانم همیشه فعالیت حرفه ای خود را تا رسیدن به تیم ملی و قهرمانی دنیا ادامه دهم .

منبع: خبرگزاری پانا

به "مددجوی 13 ساله با همه سختی ها در رشته کیک بوکسینگ طلایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مددجوی 13 ساله با همه سختی ها در رشته کیک بوکسینگ طلایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید